יום שני, 31 באוגוסט 2015

איך להתחיל עם בחורה בכל מקום



אם אתה שאל מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל עם בחורה כדאי קודם כול שתדע שאתה לא לבד. גברים רבים מחפשים את החצי השני שלהם ולא בטוחים בעצמם ובפעולות שהם עושים ומחפשים מידע כדי להגדיל את הסיכויים שלהם להגיע לזוגיות (או לפחות בילוי מהנה מאד). כשאתה מתחיל עם בחורה אתה צריך להתחשב במקום ולא רק בעצמך או בבחורה.

איך להתחיל עם בחורה בחוף הים
חוף הים הוא מקום שקל מאד למצוא בנות מושכות, אך הוא מקום מאתגר עבור רבים. אם אתה בחוף הים ורוצה להתחיל עם בחורה, תפוס את הביטחון העצמי שלך, נסה לא להציק עם המבטים שלך והקפד לפנות אל הבחורה בנימוס ולהתייחס אליה.




איך להתחיל עם בחורה במסיבה
איך עם בחורה במסיבה דומה מעט לחוף הים, רק שכאן אתה יכול להיות "לארג'", לקנות לה משקה ולצפות שכבר במסיבה יהיה בניכם קשר מעבר למספר טלפון (למשל שתרקדו יחד או תחפשו מקום שקט לדבר מעט).

איך להתחיל עם בחורה באתרי הכרויות
אחד המקומות המומלצים ביותר כדי להתחיל עם בחורות הוא אתר הכרויות. אל אתר ההיכרויות מגיעות בנות שהמטרה שלהן היא למצוא מישהו ולכן כשאתה מתחיל עם מישהי באתר הדבר נראה טבעי מאד. עם זאת גם כשאתה באינטרנט אתה חייב להקפיד על כמה כללים שיכולים להגדיל את הסיכויים שלך למצוא דייט. לפני שאתה מתחיל עם בחורה באתר כדאי מאד שתבחן את הפרופיל האישי שלך, תשקיע בתמונה ואז תבחר בחורה שנראית לך מתאימה ותתחיל לתקשר איתה. שים לב לשאול אותה על עצמה (דבר על עצמך פחות), להתעניין בה ולקחת את הזמן הנדרש, אל תצפה שמכל התכתבות יצא דייט, הסבלנות משתלמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה