יום שני, 31 באוגוסט 2015

מה התפקיד של עורך דין תאונות דרכים



מי שעבר תאונת דרכים יודע שיש לפניו דרך ארוכה של שיקום והחזרת החיים שלו למה שהם צריכים להיות. ההתמודדות של מי שעבר תאונת דרכים היא התמודדות פיזית, התמודדות נפשית והתמודדות כלכלית. הפגיעה הפיזית יכולה להיות קלה או קשה והיא נעה בין אפשרות לחזור לשגרת החיים במהרה (ואז אין צורך כמעט בכל טיפול מעבר לבדיקה רפואית שגרתית) ויכולה להיות קשה עד לצורך בשיקום ארוך שלא תמיד מצליח להוביל לתוצאות הרצויות.




אלו כלים עומדים לרשות הנפגעים
נפגעים שעברו תאונת דרכים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם פגיעה פיזית קשה לצד פגיעה כלכלית קשה. כשהפגיעה הפיזית מובילה לאובדן ימי עבודה, אובדן כושר עבודה או לצורך ברכישה של עזרים שונים ושירותים שנועדו לסייע לנפגע להתמודד עם הפגיעה שלו. כדי להתמודד מול הקשיים הנפגע יכול לפנות לביטוח הרכב שלו ולביטוח הלאומי כשאלו אמורים לדאוג לו. כיוון שרוב הנפגעים נמצאים במצב לא קל ואינם יודעים כיצד לפנות לגורמים השונים או מה מגיע להם, הם יכולים לפנות אל עורך דין תאונות דרכים.

פניה אל עורך דין מומחה בתחום
פניה אל עורך דין תאונות דרכים מאפשרת לנפגעים בתאונות הדרכים לעמוד על הזכויות שלהם. בפגיעות רבות הביטוחים לא פועלים לעזור מרצונם ואז יש צורך לבחון מהן הזכויות של הנפגע. עורך הדין שמייצג את הנפגע פועל מול הגורמים השונים כדי לבדוק למה הוא זכאי ולקבל את הזכאות שלו.

בחירת עורך דין
הבחירה בעורך הדין צריכה לענות על הצורך שלכם. עורך דין תאונות דרכים צריך להיות בעל ניסיון בתחום זה, עליו להיות עם גישה שמתאימה למה שאתם מבקשים ועליכם להרגיש בנוח לעבוד מולו לאורך הדרך המשותפת שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה