יום שני, 31 באוגוסט 2015

ניקיון בתים פרטיים



ניקיון בתים פרטיים יכול להתבצע על ידי בעלי הבית, על ידי עובדים שמועסקים בקשר ישיר מול בעלי הבית או על ידי עובדי ניקיון שמועסקים על ידי חברה שמתמחה בתחום. חברות שמתמחות בתחום הניקיון מביאות איתן כמה הבטחות לבעלי הבתים ובהן:

·         העסקה על פי חוק – החברות מעסיקות את העובדים על פי חוק ודואגות לתנאים הסוציאליים המגיעים להם כולל ימי חופשה שנתיים, ימי מחלה, דאגה לביטוחים וכל זה בלי לפגוע בבעלי הבתים.
·         דאגה לעובדים בבית – החברה המעסיקה את העובדים דואגת לכך שתמיד יהיה עובד ניקיון לבית ושהבית יהיה נקי לאורך כל השנה. גם אם העובדים הקבועים נמצאים בחופשה מסיבה זו או אחרת הבית נשאר נקי בזכות עובדים מחליפים.
·         בחירתה מוקפדת של עובדים – החברה המעסיקה דואגת לבחור בקפידה את עובדי הניקיון, היא דואגת לבחון אותם והיא מקשרת בין בעלי הבתים לבין העובדים גם אם יש שאלות או בעיות ונותנת מענה לכל שאלה.




להפחית את הלחץ מחיי היום יום
כל אחד רוצה ליהנות מבית נקי ומסודר אך בעולמנו שהלחץ גדול מאד ויש לכל אחד משימות רבות (לא רק בעבודה), ניקיון בתים פרטיים יכול להיות עוד משימה מלחיצה. מי שרוצה להקל על עצמו לוקח עובד ניקיון (או עובדת) וחוסך לעצמו את המאמצים השונים ואת הלחץ הנוגע במשימות היום יומיות שלו. העובד יכול להיות מועסק באופן ישיר על ידי בעל הבית והוא יכול להיות מועסק על ידי חברה.

מה חשוב לדעת על העסקת עובדים
חשוב לדעת כי כל עובד בתחום ניקיון בתים פרטיים זכאי לכל התנאים הסוציאליים על פי חוק ובעל הבית או החברה המעסיקה הם האחראיים לתת לו את כל הזכויות על פי חוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה