יום רביעי, 29 ביולי 2015

שעון קיר דיגיטלי מתנה מיוחדת

נגמרו כל הרעיונות למתנה? הנה רעיון למתנה ייחודית, מגניבה שכל אחד ישמח לקבל – שעון קיר דיגיטלי. מדובר בשעון עם תצוגה דיגיטלית ברורה בזכות נורות לד שמאירות באדום או כחול שתופסים מיד את העין. השעון חדשני בעל פונקציות שונות ומתאים לכל מטרה.

שעון איכותי לכל מקום
שעון קיר דיגיטלי יכול להיות הדוגמן הראשי של כל שעוני הקיר שיש היום. תם זמנם של שעוני המטוטלת הזקנים ועבר זמנם של כל שעוני הקיר האנאלוגיים המעבירים תחושה של מרפאה, יחי המלך החדש – שעון קיר דיגיטלי. המוצר זכאי לתואר הזה בזכות העיצובים המיוחדים והגדלים הרבים שיש כיום בחנויות המיועדות לכך. השעונים הללו כאשר הם מצופים במסגרת עץ מקרינים יוקרה בכל מקום שהם יונחו והם לא פחות מהמצאה גאונית.



שלל עיצובים מרהיבים
שעון קיר דיגיטלי כפי שכבר נרשם מגיע במספר עצום של עיצובים וגדלים שיכולים להתאים לחללים קטנים וגדולים כאחד. הם יכולים להיות מתנה למשרד חדש, לחדר ילדים, למרפאה ואף מתאימים לבתי הכנסת. הספרות הדיגיטליות ברורות וגדולות בזכות מנורות הלד שמרכיבות אותן. קיימים דגמים שהנורות מתוכנתות כך שידלקו ויכבו תוך כדאי יצירת זרם של תנועה מעגלית, מרובעת וכו'. לשעונים יש שנאי המתחבר לחשמל וכגיבוי יש גם מקום לסוללות.

מקומות רכישה

ניתן לראות את שלל העיצובים כמעט בכל אתר של מתנות וגאדג'טים. המחיר שלהם סביר בהחלט ומתאים לכל כיס. לפני שרוכשים שעון קיר דיגיטלי צריך להביא בחשבון את המקום שאליו הוא מיועד ולפי זה להתאים אותו. רכישה של השעון מאתרי האינטרנט היא בטוחה והם מגיעים תוך זמן קצר בלבד. אין ספק ששעון דיגיטלי על הקיר משדרג כל חדר ברמה אחת יותר מכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה