יום שני, 31 באוגוסט 2015

מהו המחיר המקובל עבור ארונות הזזה?



בשנים האחרונות, ארונות הזזה הפכו להיות הארונות הנפוצים והפופולריים ביותר בישראל. אנו מוצאים אותם בדירות גדולות וקטנות כאחד. גם סטודנטים מעוניינים לרכוש אותם - וגם משפחות עם שלושה ילדים. הארונות הללו נפוצים בכל מגזר ללא תלות במיקום גיאוגרפי, ונראה שהם באמת אהודים מאד. לכן, כשאתם ניגשים לבחור ארונות הזזה יש רק שאלה אחת שעולה לכם בראש,
והיא נוגעת כמובן למחיר של הארון - מהו הטווח המקובל? האם כדאי לבחור בארון זול? איזה מבצעים יש?

כל התשובות בנושא המחיר לפניכם
באופן כללי, ארונות הזזה נחשבים לארונות זולים ומשתלמים במיוחד. הם זולים לא משום איכותם הנמוכה, אלא פשוט משום התחרות הרבה וההיצע הגבוה, מה שגורם להורדת מחירים הגיונית מאד. כיום, המחירים המקובלים עבור ארונות הזזה יכולים להתחיל ב1,500 ש"ח ולהגיע גם עד לכדי 5,000 ש"ח - תלוי כמובן במגוון רחב מאד של קריטריונים ואפשרויות. לפעמים, אם תבקשו לרכוש יותר מארון קיר אחד, תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת יותר.



כמו כן, מה שמשפיע מאד על המחיר של ארונות הזזה יכול להיות הגימור והעיצוב שלהם. אם תבחרו בארונות עם עיצוב מיוחד יותר ויוקרתי יותר, זה בהחלט יכול להוסיף למחיר שלהם. כמובן שגם הגודל הוא קריטריון עצום ומכריע. ארונות ההזזה מגיעים במגוון אחד מאד של גדלים, וכמובן שארון גדול יותר גם יעלה יותר.

זו תמיד רכישה משתלמת
הדבר המעניין הוא, שלא משנה איזה סוג של ארונות הזזה אתם תבקשו לרכוש, אתם תגלו שבהתאם לדגש שאתם מקבלים - המחיר תמיד יהיה משתלם במיוחד! מדובר על ארונות שבאמת אי אפשר לעמוד בפניהם, וגם המחיר שלהם, מתאים לתקציב של משפחות רבות בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה