יום שני, 31 באוגוסט 2015

מה זה ייעוץ משכנתאות



רוב משקי הבית בישראל שרוכשים דיור עושים זאת באמצעות משכנתא. תחום המשכנתאות רחב מאד והבנקים והחברות נלחמים על כל לקוח כיוון שהם מרוויחים הרבה מאד כסף באמצעות המשכנתאות. כיוון שישנה תחרות בין הגורמים השונים, הלקוחות שלוקחים משכנתא יכולים להתמקח, להוריד ריביות ולהתאים לעצמם את המסלולים הטובים ביותר שישרתו אותם לאורך השנים. 




ייעוץ למי שעוד לא נטל משכנתא
מי שעוד לא נטל משכנתא ועומד לפני רכישה של בית או דירה, יכול לפנות אל ייעוץ משכנתאות פרטי. ייעוץ פרטי הוא ייעוץ שרואה לפניו רק את הלקוח, בלי להתחשב באינטרסים של הבנק או של החברה המלווה. המטרה של היועץ היא להתאים לכל אחד את המשכנתא הטובה ביותר, לחסוך לו הרבה מאד כסף לאורך השנים, להוריד את הריביות על ידי מכרז בין הגורמים השונים ולבחור את המסלולים הטובים לו ביותר. ייעוץ משכנתאות שכזה משרת את האינטרסים של הלקוח בלבד.

למי שכבר יש משכנתא
גם מי שכבר לקח משכנתא יכול לפנות אל ייעוץ משכנתאות לצורך מחזור ההלוואה שלו. בהליך המחזור אפשר להשיג כמה דברים:
·         הטבה בריביות – הריביות במשק משתנות כל הזמן ולכן מי שלקח משכנתא לפני מספר שנים יכול לגלות שהוא משלם ריביות גבוהות ובתהליך מחזור אפשר לשנות זאת ולהוזיל בצורה משמעותית את התשלומים החודשיים.
·         שינוי מסלול – ישנם מסלולים רבים במשכנתאות ואפשר לשנות את המסלולים בעת מחזור משכנתא מתוך מטרה לשלם תשלומים שמתאימים למי שלקח את המשכנתא.
·         קיצור או הגדלת זמן החזר התשלום – בהליך של מחזור משכנתא אפשר להחליט לקצר את תקופת התשלומים (מתאים במיוחד למי שיכול להגדיל את התשלום החודשי) או להפך, להאריך את הזמן כדי להפחית את התשלום החודשי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה