יום שני, 31 באוגוסט 2015

טיול לצ'ילה



טיול לצ'ילה הוא אחד הטיולים המועדפים על חיילים שהשתחררו זה עתה אחרי שירות של 3 שנים, כאשר המטרה היא "לנקות את הראש". הסיבה לכך שצ'ילה הפכה בשנים האחרונות למקום עלייה לרגל עבורם היא כמות האטרקציות וספורט אתגרי שיש לה להציע לצד נופים פראיים המתחלפים כהרף עין בחופים עוצרי נשימה.




יכולת תנועה חופשית ללא ויזה
אחד הדברים שמאד מקלים בזמן טיול לצ'ילה היא הקלות שניתן לעבור בין המדינות הגובלות איתה כדוגמת ארגנטינה, בוליביה ופרו. יש אפשרות לטייל בה לפחות 90 יום ללא הצורך בלהוציא ויזה, דבר שלכשעצמו מאד מקל על החבר'ה הצעירים טרם יצאו את גבולות ישראל.

אתרי חובה בצ'ילה
טיול לצ'ילה לא יהיה שלם אם לא עוברים לפחות באחד או בכמה מהמקומות הבאים:
·         אזור האגמים
·         סנטיאגו
·         פארק טורס דל פיינה
·         האי מגדלנה
·         הטלסקופ הגדול מאד
הרשימה הנ"ל היא רק "טעימה" ממה שיש למדינה כמו צ'ילה להציע למבקרים בה, לכן, כאשר מארגנים טיול לצ'ילה כדאי ומומלץ לא להסתפק בטיול של מספר ימים בודדים, אלה, ללכת על טיול של לפחות שלושה שבועות וזאת רק בשביל להספיק ולראות את כל הנפלאות שיש למדינה הזו להציע. הכי רצוי להגיע לצ'ילה בין ינואר למרץ.

אירוח בצ'ילה
המפגש הראשון עם הצ'יליאנים מטעה כי לכאורה חזותם הקפדנית וחמורת הסבר מעוררת רתיעה אבל מספיקה שניה בשביל להבין שהם אנשים חמים שאוהבים מאד לארח בגלל היותם ספרדים-אירופאים באופיים שמגדיר את היותם. הצ'יליאנים הם אנשי משפחה וכבוד ולכן באמצע היום הם עוזבים את עסקיהם ומקפידים לצאת לסיאסטה בשביל המנוחה ובשביל להיות בצל משפחתם, מנהג שרבים רוצים לחקות אבל אף אחד לא מצליח לממש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה