יום חמישי, 2 ביולי 2015

טיפים לבחירת קורס gmat



סטודנט שמתכנן להגיש בקשה ללימודי תואר שני במנהל עסקים נדרש לעיתים קרובות לעבור מבחן GMAT. בניגוד למבחנים אחרים של מסלולי ההשכלה הגבוהה, כאן מדובר על מטלה הדורשת קורס הכנה. הקורס מועבר על ידי מרצים מנוסים וניתן לתאם אותו מול מכללות ובתי ספר בכל רחבי הארץ. יחד עם זאת, דווקא ההיצע הרחב מונע מסטודנטים לבחור בצורה מושכלת קורס gmat

הדרך להתגבר על הפער בין צרכי הסטודנט לבין ההיצע הקיים בשוק היא להשתמש בכמה טיפים כלליים. קודם כל, קורס gmat נבחר לפי החוזקות והחולשות הספציפיות של הסטודנט. רצוי לתת עדיפות לקורס הכנה המדגיש את היכולות הקיימות של הסטודנט ולא דורש ממנו לחזור אחורה לעקרונות הבסיסיים. את הקורס הזה בוחרים לאחר הצטרפות לשיעור ניסיון, התייעצות עם נציגי המוסד ובמידת הצורך גם קבלת המלצות מסטודנטים או לקוחות קודמים של המכון.



כמה עולה קורס gmat?
טיפ נוסף ולא פחות חשוב לבחירת קורס gmat הוא לא להתייחס למחיר. כמובן שכדאי לבצע השוואת מחירים ולוודא שההצעה המתקבלת ממכון הכנה מסוים אכן לגיטימית, אך בסופו של דבר יש דברים חשובים יותר. הסטודנט צריך להשקיע את הזמן הדרוש בלימודים ועדיף לשלם עוד כמה מאות שקלים על קורס איכותי. המחיר לא קובע את איכות הקורס או את מידת ההתאמה שלו למבחן. כיום ניתן לתאם קורס gmat במחיר אטרקטיבי, או לחילופין לשאת בהוצאות של אלפי שקלים על קורס ברמה נמוכה.

בחירת קורס הכנה לקראת מבחני קבלה דורשת מהסטודנט סבלנות ומוטיבציה גבוהה. יש להשקיע לפחות מספר שבועות בהשוואה בין קורסים, להגיע לפגישות ייעוץ ולא לשכוח להציב את האינטרס האישי בראש סדר העדיפויות כדי ליהנות מהדרך ולא רק מהתוצאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה