יום רביעי, 29 ביולי 2015

הכנת מצגות עסקיות

הכנה של מצגות עסקיות היא עניין רציני מאד אשר יכול להשפיע על העסק. המצגות צריכות להעביר מסר או לבצע פעולה של מכירה ולכן הן צריכות מקצועיות מאד ומדוייקות. המצגות חייבות גם להיות מקצועיות מבחינת הנראות שלהן וגם מבחינת התוכן שלהן. מי שמגיע לראות מצגות עסקיות מצפה לטוב ביותר. הוא מצפה למסר ברור ולמצגות מרשימות. בהכנת המצגות יש להתייחס למסר שרוצים להעביר, למי שעומד לצפות במצגת ובדרך בה המצגת תועבר בסופו של דבר.

הכנת המסר
רגע לפני שאתם פותחים את המחשב ומתחילים לעשות מצגות עסקיות אתם צריכים לחשוב מהו המסר שאתם רוצים להעביר. המסר הוא מה שישאר בסופו של דבר בראשו של מי שרואה את המצגת והוא יכול להיות מסר שיווקי, רעיון, הצעה או על מסר אחר.



התייחסות לצופים במצגת
כאשר מכינים מצגות עסקיות חייבים להתייחס גם לצד השני, להתייחס למי שמקשיב וקורא את הכתוב ולחשוב כיצד הוא ירגיש בהצגה. הצופה צריך לקבל את המסר, להבין אותו והשאיפה היא שבסופו של דבר הוא יפעל בהתאם לציפיות שלנו. ההתייחסות לצופה במצגות היא חלק בלתי נפרד מהתהליך ולכן חשוב לעבור עליהן גם בסיום העבודה.

כיצד תועבר המצגת

כשמכינים מצגות לעסקים חייבים להביא בחשבון לא רק את ההכנה של המצגת וכמה היא תהיה יפה אלא גם איך היא מועברת. לעתים עדיף לצמצם במסר הכתוב במסר כדי להשאיר מקום לשיחה ולהצגה עצמה. בהכנת המצגות חשוב מאד לחשוב גם על מי שעומד לצפות בה ואיך המסר יועבר. אם יש לכם ספק כיצד להכין את המצגת כראוי אתם יכולים לפנות לחברה המתמחה בתחום ולהיעזר בה גם בהכנה של המצגת וגם במחשבה כיצד להעביר אותה בפועל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה