יום חמישי, 2 ביולי 2015

מבחן gmat לדוגמא



כל מבחן gmat לדוגמא בנוי בצורה דומה. מטרת השמירה על מבנה אחיד היא לעזור לסטודנט להכיר את אופי המבחן ולתרום ליכולת ההתמודדות שלו עם השאלות. מבחן gmat לדוגמא הוא חלק חשוב מקורס הכנה והשימוש בו נעשה לצרכי מעקב, ניטור ופיקוח ההתקדמות. הסטודנט מקבל יחסית מהר את התשובות למבחן וכך הוא יכול להיעזר בהן על מנת לשפר ציונים. מעבר לכך, מבחן gmat לדוגמא נערך לפחות מספר פעמים בכל קורס הכנה. 

החלק הראשון של מבחן gmat כולל כתיבת חיבורים. בחלק הזה נדרש הסטודנט להתמודד עם שני חיבורים בשפה האנגלית. המבחן כולו הוא בשפה האנגלית, אך בחלק הראשון יש את המשמעות הגדולה ביותר להיכרות עם אוצר המילים וליכולת להציג טענות ברורות. בחלק השני מתמקדים בהיבט הכמותי של מבחן gmat לדוגמא ובחלק השלישי חוזרים לשאלות מילוליות. ההבדל בין החלק הראשון לשני הוא בניסוח השאלות. בעוד בחלק הראשון הסטודנט כותב חיבורים ביחס לנושאים נתונים, בחלק השלישי הוא משיב על שאלות הקשורות להבנת הנקרא, תיקון משפטים והסקה לוגית.



המשמעות של מבחן לדוגמא
יש הרבה משמעויות לביצוע מבחן gmat לדוגמא והסטודנט צריך לדעת כיצד להתמודד איתן. ציון בסיסי או אפילו נמוך במבחן לדוגמא לא אמור לגרום עוגמת נפש. ציון כזה מעיד על הצורך בהתקדמות והוא מחדד את החשיבות של הפניית משאבים. מנגד, ציון גבוה בחלקים מסוימים יכול לעזור לסטודנט לחלק את לוח הזמנים בשאר החלקים. הדבר החשוב הוא לעקוב אחר הציונים של המבחן לדוגמא ולא להסתפק בסקירה שטחית שלהם. 

התפקיד של מרצים בקורס הכנה הוא להסביר לסטודנטים כיצד להתמודד עם התוצאות של מבחן לדוגמא. כך הסטודנטים שומרים על קצב התקדמות ומשפרים את יכולותיהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה