יום רביעי, 29 ביולי 2015

ניכיון שיקים

שירותי ניכיון שיקים הוא שירות פיננסי אשר מאפשר לאנשים שמחזיקים שיקים עם תאריך פרעון עתידי למזומן. ההליך של הניכיון הוא פשוט מאד וכל שיש לעשות כדי ליהנות ממזומן הוא ליצור קשר עם חברה המתמחה בתחום, לבחון יחד איתה את השיקים הקיימיםף לקבל הצעה להחלפת השיק העתידי במזומן ולקבל את הכסף ביד. ניכיון שיקים מאפשר לאנשים רבים ולבעלי עסקים להתמודד טוב יותר עם בעיות כלכליות וזאת כיוון שאם הם יודעים על כסף שאמור להיכנס לחשבונם בעתיד ועכשיו חסר להם כסף הם יכולים לשנות את המצב באופן חוקי לחלוטין וללא דאגה.



שירות לפרטיים
השירות של ניכיון שיקים ניתן גם לאנשים פרטיים שמחזיקים בשיקים דחויים וגם לבעלי עסקים. אנשים פרטיים אשר מחזיקים בשיקים דחויים יכולים להפוך אותם למזומן בקלות. למשל, אנשים אשר משכירים בית ומקבלים שיקים למשך כל השנה יכולים ליהנות מהסכום שמגיע להם כבר בתחילתה בלי לחשוש אם השיק יתקבל או לא ובלי להיות לחוצים על הכסף שחסר בחשבון הבנק.

שירות לעסקים
עסקים רבים מקבלים שיקים דחויים וזאת אף על פי שכבר ביצעו את העבודה או מכרו את הסחורה שברשותם. הנוהג של שוטף פלוס אשר נהוג בארץ גורם לכך שלבעלי עסקים רבים יש שיקים דחויים על עבודה שכבר עשו מזמן. אותם בעלי עסקים מוצאים ששירותי ניכיון שיקים יכולים להציל את העסק שלהם ולאפשר להם להמשיך את הקיום שלהם.

מה כולל השירות

שירות ניכיון שיקים הוא שירות פשוט מאד אשר אומר שמחליפים את השיק הדחוי בכסף מזומן. כמובן, כדי להבטיח את התשלום העסק שמבצע את הניכיון יבחן את השיק אך הוא יעשה זאת לפני שיקבל אותו לידיו וכך יבטיח לשני הצדדים את התשלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה