יום שני, 13 ביולי 2015

קניית זהב



בשנים האחרונות קניית זהב הפכה לנפוצה מאוד בקרב יותר סקטורים בחברה הישראלית. הרבה אנשים מבינים כיום שזאת יכולה להיות השקעה מצוינת לעתיד, שתניב רווחים גדולים בטווח הארוך. זה קורה מכיוון שמחיר הזהב עולה ככל שעובר הזמן. מהצד השני של התופעה הרבה אנשים מוכרים את הזהב הישן שלהם, בו אין להם צורך (בעיקר תכשיטים ישנים שעברו אליהם בירושה). יש הרבה חברות שעיסוקם הוא קניית זהב מאנשים פרטיים לצורך מכירתו ברווח גבוה. מחיר אונקיית זהב מתעדכן כל הזמן באופן בלתי פוסק, לכן כדאי לעקוב אחריו באופן קבוע כל זמן קצר, כשעושים עסקה של קניית זהב. מעבר לחברות שכלל עיסוקן הוא הפקת רווחים מעסקאות זהב, כיום יש הרבה מידע זמין, בעיקר באינטרנט, שיכול לעזור לאנשים פרטיים "להרוויח מהצד" בעסקאות של קנייה ומכירה של מתכת הזהב. 

עובדות על הזהב

זהב הוא מתכת, שהיא יסוד כימי ונמצא בטבלת היסודות. זהב לא נוטה ליצור קשר כימי עם חומרים אחרים, לכן קל ונפוץ למצוא אותו בטבע בעיקר בצורתו הטבעית והטהורה. לזהב יש מוליכות חשמלית גבוה ביותר. לכן, נהוג להשתמש בו רבות בטכנולוגיה ובאלקטרוניקה. יש סיכוי גדול שאפילו חיבור האוזניות שלכם עשוי מזהב, וגם בטלפון הנייד ובמחשב יש רכיבים מזהב. בעבר, היה שימוש במטבעות זהב. קניית זהב החלה אחרי תקופה זו.

יחידות המידה החשובות

כשמדברים על זהב, וכשרוצים לסחור בו, לקנות ולמכור, חשוב לדעת את יחידות המידה שלו. מבחינת משקל הזהב, הוא נמדד ביחידת האונקיה. אונקיית זהב היא בערך 31 גרם של זהב. זו מידה קבועה המשפיעה כמובן על המחיר. קראט היא איכות הזהב ומשפיעה על קניית זהב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה