יום שבת, 24 באוגוסט 2013

הקמת חברה



כידוע במדינת ישראל יש מספר סטאטוסים אשר ניתן לנהל בהם עסקים על פי החוק, ובהתאם לכך גם לשלם את המיסים לרשויות וליהנות מהטבות כאלה ואחרות. האמת היא, כי לעיתים יש עצמאיים רבים אשר מגיעים לשלב שבו הם מעוניינים להפוך את העסק שלהם לחברה בע"מ. להפיכת עסק לחברה בע"מ יש כמובן סיבות רבות. הסיבה העיקרית היא שחברה בע"מ היא גוף משפטי עצמאי ונפרד מן הבעלים שלה במובן שבעלי החברה אינם מסכנים את הנכסים שלהם במידה והחברה נקלעת לקשיים כלכליים או פיננסיים כאלה ואחרים. בנוסף לכך גם המיסוי על חברות בע"מ שונה ממיסוי רגיל ויש בצידו יתרונות רבים. הקמת חברה בע"מ כרוכה בתהליך מורכב אשר מצריך עזרה של רואה חשבון ועורך דין אשר מומחה בהקמת חברות בתחומים מגוונים.
כיצד מקימים חברה בע"מ הלכה למעשה
הקמת חברה כזו מתאפשרת לכל אדם הפונה לרשם החברות בבקשה לרשום עסק כחברה בע"מ, כל עוד שתחום העיסוק של החברה הוא חוקי. חברה בע"מ יכולה להתארגן בצורה של בעלי מניות שונים וחברי דירקטוריון, או בצורת בעל מניות יחיד שמשמש גם כמנהל החברה וגם כדירקטור שלה.
כדי לפנות לרשם החברות יש להצטייד במספר מסמכים ולבצע מספר פעולות:
תקנון החברה – בתקנון החברה מנוסחים הפרטים הבאים: מטרת החברה בכל הנוגע לעיסוק החברה ואופי החברה. שם החברה שעליו להיבחר ללא פגיעה ברגשות הציבור ושהוא אינו שם של חברה אחרת. בתקנון יש לציין גם את שמות בעלי המניות בחברה ואת סוג המניות שהם מחזיקים. כמו כן יש לקבוע את זהות הדירקטורים שבחברה במסמך החתום על ידי עורך דין המאשר כי הם מעוניינים לשמש כדירקטורים בחברה.
אגרות – בנוסף לתקנון החברה יש לשלם את אגרת הרישום ולהגיש את טופס הבקשה כשהוא חתום על ידי עורך דין.

לאחר ביצוע פעולות אלה תוכלו לקבל אישור לחברה שאתם מבקשים להקים.  הקמת חברה מהבחינה החוקית מצריכה ליווי של עורך דין ורואה חשבון על מנת לקצר עבורכם את ההליכים הבירוקרטים וכדי שתוכלו לצאת לדרככם העסקית החדשה במהירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה