יום שבת, 24 באוגוסט 2013

השתלות שיניים



אודות חדשנות רפואית טכנולוגית – השתלות שיניים

לכל מי שעוד לא יודע על כך – הנה הבשורה - אפשרי לעבור השתלות שיניים ביום אחד בעזרת הטכנולוגיה שיש היום בתחום זה. ישנן שיטות חדשות, למשל, השתלות שיניים ממוחשבות, או אף שיטה הנקראת All On 4. אלו שיטות אשר בסופו של דבר התפתחו עם התקדמותה של הטכנולוגיה הרפואית, ומאפשרות ביצוע מהיר של השתלות שיניים ביום בודד. לפיכך, באם זקוקים אתם למערך שיניים בפה כולו, תוכלו אכן לעשות זאת, ולהתחיל יום חדש עם שיניים חדשות וחיוך יפה בעזרת הטיפול החדשני הזה, ולא תצטרכו לעבור תקופה ארוכה של טיפולים וסבל שלא לצורך.

השתלה תחת הרדמה וחזרה לשגרה

אם כן, כיום אפשרי לעבור השתלות שיניים ביום בודד, תחת הרדמה מלאה כמובן. בהחלט כן. זה הוא פתרון הבא להקל על אנשים חרדתיים למדי. הרופא מבצע את ההליך הכירורגי העדין והמורכב הזה, ללא כל הפרעות מיותרות כאלה ואחרות. תקופת ההחלמה הנדרשת לאחר השתלות שיניים היא קצרה למדי ואינה עולה על ימים ספורים בלבד לצורך העניין. ניתן, למעשה, מיד לאחר התהליך, לצאת את המרפאה ולחזור לשגרה מלאה לחלוטין מן הסתם. כאשר מבוצע תהליך השתלות שיניים בשיטה הקלאסית הרגילה, הרי שתהליך ההחלמה יהיה ארוך הרבה יותר, ויימשך אולי שבועות ואף חודשים ספורים.



סיכויי הצלחה רבים בתהליך השתלות שיניים

מדובר על סיכויי הצלחה גבוהים למדי כ – 98%. מדוע סיכויי ההצלחה גבוהים כל כך? מהסיבה שהחידושים הטכנולוגיים הביאו עמם שתלים דנטאליים במגוון של סוגים, אשר מתאימים לכל מקרה באופן ספציפי. בנוסף לכך, הרי שבעידן של ימינו, אפשרי לפתור בעיות שבעבר לא ניתן היה לפתור, בשל נסיבות כגון – מחסור בעצם בלסת.

כאבים אפשריים במהלך השתלות שיניים

תהליך השתלות שיניים בפני עצמו הינו כואב, באופן טבעי. מסיבה זו, השתלות שיניים, כמו כל טיפול דנטאלי, כמעט, יבוצעו תוך הרדמה מקומית, סדציה, טשטוש, או אף הרדמה מלאה, תוך התאמה למקרה הספציפי המדובר. הרופא יקבע את סוג ההרדמה, בשיתוף עם המטופל, זאת על פי נתונים על מצב הלסת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה