יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

דלתות פנים



חשיבות דלתות פנים לבית שלכם

אין כל ספק כי חלק אינטגראלי וחשוב במראה הכללי של פנים הבית, נוצר מבחירה נכונה של דלתות פנים כאלה ואחרות אשר נבחרות עבור המתחמים השונים בבית. יהיה זה נכון לומר שאלו דלתות האחראיות על הסגנון, האווירה והאפשרות לקבוע מתי תתרחש התמזגות של חלל מסוים עם שאר חללי הבית, וכיצד יכול חלל להפוך לחלל פרטי עבור שינה, עבודה ועוד. במאמר שלפניכם, אם כן, ננסה להסביר להלן אודות חשיבות השוואת מחירים של דלתות פנים וכיצד ניתן לעשות זאת בדרך אפקטיבית ביותר הלכה למעשה.


יצרנים שונים של דלתות פנים לכל בית

ישנם כיום במדינת ישראל משווקים רבים של שירותים ומוצרים דומים. על כן, משתלם הדבר לבצע השוואת מחירי דלתות פנים או דלתות כניסה. יש כאלה אשר מבצעים השוואה בין מחירי דלתות פנים וברגע שהם מוצאים הצעה נמוכה יותר מזו הקודמת, הם אינם חושבים פעמיים וממהרים לרכוש את הדלת. זו יכולה להיות טעות, מפני שמלבד המחיר הנמוך, יש תמיד הכרח לבדוק גם את הפרמטרים החשובים הבאים לעניין זה:

קריטריונים שונים לבחירת דלתות פנים לבית שלכם

·         ייצרן/משווק – יש לוודא תמיד כי אלו פועלים בהתאם לחוק וידועים כאמינים על-פי לקוחותיהם. יתר על כן, כדאי לוודא כי מדובר ביצרנים או משווקים שמתמחים בתחום אחד ספציפי, ובמקרה שלנו – דלתות פנים.
·         חומרי גלם – ודאו כי חומר הגלם המרכיב את הדלת הוא עמיד בפני מים, לחות ושמש. חשוב גם לוודא שאותו חומר עמיד בפני עש ומזיקים טבעיים אחרים.
·         בידוד – זכרו לוודא שהדלת הינה מבודדת רעש. דלתות פנים יכולות בהחלט להיות מעוצבות באופן מרשים ולזכות למחמאות, אך אין חשיבות בכל אלו, כל עוד הן לא מאפשרות פרטיות ואפשרות לריכוז, בשל חדירת רעשים מן החוץ.
·         צבע – וודאו כי היצרן מציע צבעים התואמים את החלל בו יוצבו אותן דלתות פנים. דעו כי צבע בהיר הזהה לצבע החלל, מעניק אשליה של הגדלת החלל.
·         אחריות – וודאו כי ישנה אחריות למוצר הנרכש, לכמה זמן היא תקפה, ומה בדיוק היא מכסה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה