יום שני, 15 באוגוסט 2016

קראוונים להשכרה



מי מכם אף פעם לא חלם על טיול מהסרטים – טיול קראוונים. רבים נרתעים מטיול קראוונים, חושבים שקשה להרים טיול שכזה, שההכנות רבות וקשה לתפעל כל רכב גדול שכזה. החששות האלה מובנות, אבל אין להן כל בסיס הגיוני. כל אחד יכול להשכיר קראוון וליהנות, בכל גיל, עם כל קבוצת אנשים ובכל זמן בשנה. כל מי שאף פעם לא ניסה קראוונים להשכרה – פספס טיול שהוא חוויה מדהימה לכל החיים. אין כמו לבלות עם חברים, משפחה, או בני זוג כמה ימים בקראוון. טיול שכזה אינו יקר – למעשה הוא זול הרבה יותר מהשכרת צימר. רק שבנגיוד לצימר, כאן מקום הלינה הוא נייד, ויש בו אווירה ביתית ונוחה ביותר, אליה כל אחד יכול להתחבר בקלות ובמהירות.

סוגי טיול קראוונים
טיול שבו מחליטים על קראוונים להשכרה יכול להתאים להרבה מאוד סוגי אנשים וקבוצות. כל אחד יכול להתחבר לגימיק הזה, שהוא שידרוג חווית הטיול ברמה שלא נתקלתם בה קודם. קראוונים להשכרה מתאימה לטיולים כמו:
·         טיול זוגי. יש כיום קראוונים זוגיים, שמתאימים לזוג מטיילים. במיוחד הם מתאימים לזוג נשוי. אפשר בקלות להרגיש אווירה רומנטית בטיול שכזה, ישנה אינטימיות נהדרת ופרטיות.
·         טיול משפחתי. אפשר לצאת כל המשפחה לטיול בן כמה ימים באמצעות הקראוון. כאן הקראוון מוזיל את הטיול באופן משמעותי, ומוסיף כיף גדול בעיקר לילדים.
·         טיול חברים. 24 שעות יחדיו למשך כמה ימים רצופים יכולים לגבש כל קבוצת חברים.




היכן מחנים את הקראוון
הקראוון הוא נייד ואפשר להחנות אותו בלילות כמעט בכל מקום שנרצה. בארץ ובעולם ישנם חניונים רבים המיועדים ללמי שבחרו קראוונים להשכרה. בנוסף, אפשר לחנות, ביער על הדשא, בים, ליד נחל, באמצע המדבר או בכל טבע שתבחרו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה