יום שני, 15 באוגוסט 2016

תרומת אוכל



עזרו לאנשים שאין להם מה לאכול
למרבה הצער, במדינת ישראל חיות כיום אלפי משפחות אשר אין להן דרך לממן לעצמן מזון בסיסי. בעיית המחסור במזון קיימת גם אצל נזקקים בודדים, החל מניצולי שואה ועד למחוסרי בית. נסו לדמיין את עצמכם עומדים מול מקרר ריק מדי יום – התחושה היא קשה מנשוא, משפילה ומייאשת. הדרך הטובה ביותר לסייע למצב היא באמצעות תרומת אוכל לנזקקים. תרומה זו מסייעת לאנשים מתחת לקו העוני לחיות בכבוד ולזכות למזון שהוא דבר בסיסי כל כך.




מהן הדרכים לתרומת מזון?
יש כמה דרכים מקובלות לתרומת אוכל, שמאפשרות לכל מי שחפץ בכך לסייע לנזקקים:
·         תרומה כספית  - במדינה יש עמותות רבות אשר דואגות לחלק מזון לנזקקים. רובנו מכירים את העמותות הללו מהקמפיינים שלהן לקראת תקופות החגים, אך חשוב להבין שהן פועלות לאורך כל ימות השנה ומביאות מדי יום מזון לאלפי אנשים שצריכים אותו. מתן תרומה כספית יכול להתבצע באופן חד פעמי או קבוע.

·         תרומה של מוצרי מזון – במקומות רבים לממכר מזון, בעיקר בסופרמרקטים הגדולים, יש עמדה בה ניתן לשים מוצרי מזון. בקנייה הבאה שלכם, תוכלו לקנות מספר מוצרים יבשים אשר יכולים לסייע מאוד לאלו שזקוקים לאוכל.

·         תרומת מזון מבתי עסק – בעסקים רבים יש שימוש בחדרי אוכל. חבל מאוד לזרוק את שאריות המזון הרבות שנשארות לאחר הארוחה, ומסיבה זו עסקים רבים בוחרים בדרך של תרומת אוכל שנשאר לבתי תמחוי.

סיוע קטן מצדכם – שינוי גדול אצל הנזקקים
תרומת אוכל מכל סוג, בין אם מדובר במוצרים, בארוחה שלמה או בכסף לעמותה, משפיעה באופן עצום על חיי היומיום של הנזקקים. נסו לחשוב על כך בפעם הבאה שאתם קונים מזון ונסו לתרום, גם אם תעשו זו במידה קטנה תהיה לכך השפעה ניכרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה