יום שישי, 12 באוגוסט 2016

ממיר קטליטי



ממיר קטליטי

אחת מהבעיות העיקריות של העידן שבו אנחנו חיים זו העובדה שכמות זיהום האוויר גדולה ביותר, ולכן זה ברור שצריך לעשות כל מה שאפשר כדי לשנות את המצב. אם יש משהו שמוסיף לזיהום האוויר אלה המכוניות שאנחנו עושים בהן שימוש יום יומי, ולכן זה לא מפתיע שאנשים מתעניינים באפשרות של התקנת ממיר קטליטי ברכב. ממיר קטליטי זו הדרך היחידה שבעזרתה ניתן יהיה לשרוף עד תום שאריות פחמניות מתהליך הבעירה, מה שאומר שזו הדרך להקטין את זיהום האוויר שנפלט מהרכב.


קניית הממיר

אם גם אתם צריכים לקנות היום לרכב שלכם ממיר קטליטי, בהחלט אפשר להבין אתכם אם אתם מתלבטים האם לקנות את הרכב ישירות מהיבואן או ממוסך כלשהו. יש יתרונות וחסרונות לכל קנייה כזאת, כי אין ספק שאם תיקנו ממיר קטליטי ישירות מהיבואן תוכלו לחסוך כך לא מעט. מצד שני, זה הרבה יותר נוח להפקיד את המשימה הזאת בידי המוסך כך שאפשר להבין מדוע רבים עושים זאת.



החוק בישראל

אם חשבתם לרגע שזו בחירה שלכם האם להתקין ממיר קטליטי ברכב או לא, אז כדאי שתדעו שלא כך המצב. למעשה במדינת ישראל החל משנת 1993 חובה להתקין בכל רכב חדש ממיר קטליטי, וחשוב ביותר להיות מודעים לכך. אם תיסעו על רכב שאין לו ממיר כזה אתם למעשה תעברו על החוק כיוון שהפגיעה בכדור הארץ תהייה גדולה מידי.


איזה ממיר לקנות

כמו שאתם בוודאי יכולים לתאר לעצמכם לבד, יש היום הרבה סוגים של ממירים כאלה שביניהם אתם יכולים לבחור. לכן אפשר להבין את ההתלבטות שלכם ובהחלט כדאי שתתייעצו עם המומחים לפני שאתם בוחרים את הממיר הטוב ביותר והמתאים ביותר לרכב שנמצא ברשותכם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה