יום שני, 15 באוגוסט 2016

הלוואות לכל מטרה - הקמת עסק חדש



כאשר מקימים עסק חדש, יש לא מעט עניינים פיננסים לעסוק בהם..
הקמת עסק חדש היא עניין מלא בהתרגשות, אך גם מלא בסידורים ועיסוקים. בין שלל משימות ההקמה, החל מתקשורת מול ספקים, פרסום, גיוס עובדים וכדומה – אתם צריכים לדאוג לפן הכלכלי של העסק. הנושא הפיננסי נמצא שם מהרגע הראשון ולא מהרגע בו אתם מתחילים להרוויח כסף, וחשוב לזכור זאת. שימו לב, רבים נוטים למסמס חלק מהמשימות הללו, אך הן חיוניות על מנת לפתוח עסק חוקי בישראל. אסור להקל בהן ראש.




הנהלת חשבונות – לא המלצה, חובה!
כל עסק זקוק למנהל חשבונות. על מנת לעבוד בצורה נכונה וחוקית אל מול המדינה, לשלם מיסים וכדומה, על חשבונות העסק להיות מנוהלים בצורה נכונה. ענייני החשבונות דורשים ידע לא מועט, ורק אנשים בעלי תעודה ממשרד הכלכלה מאושרים לעסוק בהנהלת חשבונות בישראל. במידה ומדובר בעסק קטן, לא תמיד צריך להעסיק מנהל חשבונות במשרה מלאה, אלא ניתן לפנות אל משרד להנהלת חשבונות אשר יטפל בכל מה שהעסק שלכם דורש. חשוב להתייעץ עם מנהל חשבונות עוד בתחילת הקמת העסק, על מנת לרשום אותו כמו שצריך מול מוסדות המדינה הפיננסיים ולבדיקת לקיחת הלוואות לכל מטרה.

קבלת הלוואות על מנת להניע את העסק
על מנת להתחיל את העבודה, להניע את העסק ולשלם לספקים, צריך סכום כסף מסויים במזומן. לא תמיד בעלי העסק יכולים להרשות לעצמם את ההוצאות הללו, ולא קיים ברשותם הסכום הספיק עבור בית העסק. במקרים שכאלה מומלץ לפנות לקבלת הלוואות לכל מטרה. תוכלו לגשת לבנק או לחברה חוץ בנקאית על מנת לקבל הלוואות לכל מטרה. גופים רבים מעניקים הלוואות לכל מטרה. הלוואות לכל מטרה יהיו לרוב בסכומים מעט נמוכים, אך מצד שני לא תצטרכו לתת דין וחשבון על מטרות ההלוואה לגורם אשר מעניק לכם אותה. קבלת הלוואות ללא מטרה תאפשר לכם להתחיל להריץ את העסק ולהתחיל להרוויח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה