יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

בורר



כך בוחרים בורר

אדם הזקוק לשירותיו של איש מקצוע כמו בורר חייב להקפיד על תהליך נכון של בחירה וסינון. בשלב הראשון כדאי לבדוק מה אופי השירות הדרוש. לעיתים ניתן לחסוך בהוצאות באמצעות פנייה ישירה אל בתי המשפט או גופים רלוונטיים אחרים, או לחילופין לקצר את משך ההתנהלות. לאחר בדיקה זו ניתן לעבור אל השלב השני, שהוא תיאום פגישת ייעוץ עם בורר.



יש מספק קריטריונים קבועים יחסים העשויים לעזור בעת בחירה של איש מקצוע מתחום יישוב הסכסוכים. הניסיון הוא פקטור משמעותי היות והוא קובע האם בורר יכול להתמודד עם בעיות בלתי צפויות, להציג פתרונות יצירתיים ולעמוד לרשות הצדדים גם בסיטואציות פחות נעימות. מעבר לכך, השאיפה צריכה להיות בחירת אדם מקצועי המכיר את התחום מהפן המעשי. אין סיבה להתפשר על שירותים הניתנים על ידי איש מקצוע נטול ניסיון ומיומנות.


המלצות, אתרי אינטרנט ופגישה אישית

בכל הנוגע לחיפוש פיזי וקונקרטי אחר איש מקצוע לצורך יישוב סכסוכים, כדאי להתחיל עם קבלת המלצות. אפשר לאסוף המלצות של חברים, בני משפחה וקולגות, או לקרוא חוות דעת באתרי אינטרנט העוסקים בתחום. המלצות הן אינדיקציה מצוינת ליכולת של בורר לנהל סכסוך מסוים ולהגיע לפתרון מקובל על הצדדים. יחד עם זאת, כדאי לזכור את הסובייקטיביות של כל מקרה ואת העובדה שניהול סכסוכים מסוים לא תמיד מתאים לאופי הסכסוך הקיים.

כפי שהוזכר, יש חשיבות גדולה לתיאום פגישת ייעוץ עם איש מקצוע לפני שמחליטים לשכור את שירותיו. את הפגישה כדאי לנהל במשרדו של נותן השירות, לנצל את ההזדמנות על מנת לשאול שאלות אישיות ולקבל את כל המידע הדרוש. רק בצורה כזו ניתן לבחור בורר שיכול לנהל את הסכסוך באופן משביע רצון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה