יום שישי, 2 במאי 2014

מקלחונים פינתיים שומרים על חדר הרחצה שלכם



לא פעם, כאשר אתם שוקלים התקנה של מקלחון חדש בתוך חדר הרחצה שלכם, אחד הנושאים אשר אולי מרתיעים אתכם, היא במחשבה על השינוי הנרחב בתשתיות שתצטרכו לבצע. אולם, חשוב מאד לדעת כי במידה ואתם מבקשים להתקין מקלחונים פינתיים, אזי אין לכם מה לחשוש. אחד הדברים אשר מייחדים מקלחונים פינתיים, היא בעובדה שאין שום צורך לבצע שינוי משמעותי בחדר הרחצה עבורם, במידה ואתם מעוניינים להתקין אותם. ניתן לשמור על כל רצפת הקרמיקה שיש בחדר, על הברזים השונים ועל הדוש, כאשר המקלחון מהווה רק תוספת.



איך זה מתאפשר?
איך בעצם אפשר להתקין מקלחונים פינתיים בלי לבצע שינויים מרחיקי לכת בחדר הרחצה? פשוט מאד. ישנם מקלחונים פינתיים, אשר ניתן להתקין אותם בקלות על הרצפה של חדר הרחצה, מבלי שיש צורך ברצפה מוגבהת עבורם. אותם מקלחונים, עושים פשוט שימוש בתשתית מיוחדת של מסילות, אשר עליהן מתקינים את דלתות המקלחון (לרוב, מדובר על מקלחונים אשר כוללים דלתות שנפתחות על מסילות, ולא מקלחונים פינתיים עם קיר ועם דלת נפתחת). את התשתית הזו מניחים בקלות על הרצפה של חדר הרחצה, מבלי שצריך להזיז בה דבר ומבלי שצריך לפתוח אותה. את התשתית של המקלחון הפינתי פשוט מחברים היטב לרצפה, ומכאן אפשר להתחיל ולעשות שימוש במקלחון. אפשר כאמור להתקין מקלחונים פינתיים בכל פינה בחדר הרחצה שם נמצא דוש המים ופתח הביוב, כאש אין פינה שהיא קטנה מידי או גדולה מידי, וניתן למצוא מקלחונים במידות משתנות.

מתאים לכל אחד ואחת מכם
ההתקנה של מקלחונים פינתיים יכולה אם כן להתאים ממש לכל אחד ואחת מכם. מאחר שברוב הבתים כיום, הישנים והחדשים גם יחד, יש פינות שונות שמיועדות לרחצה - הרי שניתן לתחום אותן בתוך מקלחון פינתי איכותי במיוחד, מבלי שמשנים דבר בתשתית של החדר, וכך נהנים מפתרון מעולה, במחיר נוח במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה