יום שבת, 3 במאי 2014

שירות מיסטיקה און ליין



עבר מיסטי ועתיד רוחני נפגשים און ליין

המיסטיקה באשר היא קיימת כבר מאות שנים ואף יותר. לאורך ההיסטוריה תמיד היו סיפורים על אירועים רוחניים ועל אנשים שהצליחו להתמודד עם המציאות, הקיום והסביבה בכלים רוחניים. עד היום מיסטיקה מהווה במרבית המקרים את תורת הנסתר ודורשת לא אחת אמונה בדרך ובתפיסת העולם הרוחני. כלי העבודה של המיסטיקנים נותרו בעינם מבחינת מראה, איכות והשימוש בהם לא השתנה רבות לאורך השנים. תוספת מיוחדת שקיבלו המיסטיקנים בעידן המודרני הוא האינטרנט. שירות מיסטיקה און ליין הם המיסטיקנים החדשים.


לאמץ תפיסה מודרנית לצרכים רוחניים

נראה שלמרבית האנשים אין את היכולת והרצון באמת להבין ולאמץ את שתי הגישות הללו יחד, את הרוחניות ההיסטורית ואת המודרניזציה הקיימת והמתהווה. אולם מדובר במגמה שהולכת ומשתפרת ויותר אנשי מיסטיקה הולכים בדרך הזו ומשלבים בין רוחניות ורשת חברתית. לא מעט אמונה מסתובבת ברשת ומכיוון שכיום העידן המודרני מאפשר לאנשים לחפש את המשמעות שלהם, אין מניעה להבין את מקומם של מיסטיקנים און ליין, שכלי העבודה המודרני ביותר (המחשב והאינטרנט) הוא חלק מן היום יום שלהם.



לטפל בנסתר באמצעות הגלוי

שירות מיסטיקה און ליין משתמשים במחשב, מוצר טכנולוגי מובהק שלא ניתן להסתיר אותו למרות ניסיונות הכיווץ שלו. השימוש במוצר הגלוי מאפשר למיסטיקנים לטפל בבעיות הנסתרות מן העין והקשר הווירטואלי יכול להעניק לכל מי שצריכים את התמיכה והייעוץ המיסטיים לקבל זאת באמצעות כלים ושפה שכולם מכירים. הרי מרבית האנשים כיום יודעים ואף אוהבים להשתמש במחשב והגלישה באינטרנט נוחה ומאוד בסיסית. אם יש צורך להיכנס לוידיאו צ'ט עם נומרולוג לגבי שם מסוים או אפילו לבקש פירוש לחלום – אין פשוט מזה.


האנושות מסתגלת לכל מצב

האינטרנט מבקש להקל על האדם ולהציג בפניו את כל המידע הדרוש. למעשה, מדובר במצב אידיאלי עבור אנשי המיסטיקה משום שאין צורך להסביר את הכל לכל אחד בנושאי הנסתר. מי שרוצים יכולים להיכנס לאתרי מידע ולדלות את כל הפרטים הרלוונטיים. כמובן שלאחר מכן מומלץ ליצור קשר עם שירות מיסטיקנים און ליין ולקבל את הייעוץ המקצועי ביותר שיש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה