יום חמישי, 22 במאי 2014

סרט תדמית לעסק



כל מה שרציתם לדעת אודות הפקת סרט תדמית לעסק
הפקת סרט תדמית לעסק איננה קלה כמו שזה נשמע לרבים. הפקת סרט תדמית לעסק יכולה לקבוע רבות לגבי העתיד של עסקים וארגונים שונים ויש להקפיד בעשיית סרט תדמית ממש כפי שמקפידים בהפקת סרטון פרסומת לצרכי מכירות. סרט תדמית לעסק אינו סרט פרסומת והוא מיועד לקהלים אחרים ולמטרות שונות. יש סרטי תדמית שמיועדים לצרכי גיוס כספים ויש סרטי תדמית שמיועדים להקרנה בכנסים ותערוכות מסחריות, ויש סרטי תדמית המיועדים לצרכים פנימיים של הארגונים והחברות וכיוצא באלה. בכל מקרה, הפקת סרט תדמית לעסק צריכה להתחיל באפיון הסרט ומטרתו העיקרית.

הכל מתחיל בתסריט טוב
כמו בכל סרט אחר גם סרטי תדמית מתחילים בכתיבת התסריט על פי האפיון הראשוני של מטרת הסרט. כתיבת סרט תדמית לעסק איננה מלאכה קלה ויש צורך בניסיון רב כדי להכניס קונספט מסויים לתוך כמה דקות של סרט שיעניין, שיהיה מלהיב ושישאיר טעם של משהו מיוחד. כתיבת תסריט טוב מתחילה ברעיון בסיסי שסביבו רוקמים את כל היתר, ולא פלא שרבים מכותבי התסריטים הללו הם גם קופירייטרים במקצועם.


תקציב והפקה
הפקת סרט תדמית לעסק תלויה בתקציב העקרוני שעומד לרשות הפקת הסרט. ברוב המקרים מחליטים בעסק כמה כסף להוציא על הפקת הסרט וזו נקודת ההתחלה של הפקת סרט תדמית לעסק. את הקונספט ואת התסריט יש להתאים לתקציב ולא להיפך. לאחר כתיבת התסריט ואישורו על ידי המזמין נכנסת חברת ההפקה לתקופת ההכנות לקראת הצילומים על פי המופיע בתסריט. שלב הארגון כולל קביעת ימי צילום, ימי אנימציה, ימי עריכה, ימי אפקטים והקלטות סאונד שונות וקביעת יום למיקס (ערבול הצליל) בתום העריכה כולה. לאחר התכנון הפרטני יוצאים להפקה בפועל עד לסיום הכנת הסרט.
זמן הפקת סרט תדמית תלוי בתקציב העומד לרשות המפיקים, באורך הסרט ובמקרים רבים גם בתאריך היעד להקרנתו הראשונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה