יום שבת, 26 באפריל 2014

Havaianas



כפכפי Havaianas לכל רגל
כפכפי Havaianas הם הכפכפים הנפוצים ביותר בעולם ובמיוחד במדינות חמות עם חופי ים, תרבות ים וכדומה. כפכפים אלה מקורם בברזיל, ואל תתנו לשם להטעות אתכם. השם אמנם מתייחס לאנשי הוואי (פירוש השם בפורטוגזית) והוא ניתן להם מתוך הוקרה לאי התיירות המקסים והמיוחד הזה, אבל את ההשראה לכפכפים אלה קיבלו הברזילאים דווקא מכפכפים יפניים מסורתיים העשויים מרצועות בד וסוליות מקש אורז. את הצורה הבסיסית והנוחה להליכה שמרו בברזיל, אבל את הכפכף הם מייצרים מגומי שמקורו בעץ הגומי הגדל ביער האמזונס.

נוחות לפני הכל
כפכפי Havaianas הם לפני הכל כפכפים נוחים לכל רגל. הם מגיעים בכל מידה וצבע וניתן לרכוש אותם בעובי סוליה שונה. היתרון הענק של כפכפים אלה הוא הסוליות העשויות גומי. בניגוד לסוליות העשויות חומרים סינטטיים, סוליות גומי טבעי אינן גורמות להחלקת הרגל בתוכן, הן מאד גמישות וקופצניות, הן חזקות ומאד עמידות. הסוליות אינן סופגות רטיבות או זיעה כלל והן משאירות את כף הרגל במקומה כשהיא מאווררת ויבשה. רצועות הכפכף אף הן עשויות מגומי והן מחוברות בטכניקה מיוחדת המעניקה להן חוזק רב בהצמידן את כף הרגל לסוליה מבלי ללחוץ עליה. כל התכונות הללו הפכו את כפכפי Havaianas למבוקשים ולנפוצים ביותר בעולם. כפכפים אלה מיוצרים בברזיל משנת 1962 ועד היום נמכרו למעלה משני מיליארד כפכפים בכל העולם.
Havaianas בישראל
מקומם של כפכפי Havaianas לא נפקד מישראל וגם אצלנו הם הפכו להצלחה גדולה. במשך השנים נעשו חיקויים רבים למקור הברזילאי, אבל מיותר לציין כי החיקויים העשויים חומרים סינטטיים אינם בעלי התכונות של הגומי הטבעי. ניתן לרכוש את הכפכפים בנקודות מכירה רבות בכל רחבי הארץ ויש לשים לב שאתם רוכשים את המקור ולא חיקוי באיכות ירודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה