יום רביעי, 21 במאי 2014

מוקד מודיעין דן


שעות פעילות ושירותים במוקד מודיעין דן
היכרות עם שעות הפעילות של המוקד הטלפוני המאוייש של חברת דן יכולה לתרום לכלל ציבור הנוסעים. המוקד פתוח בימים א' עד ה' בין השעות 05:30-00:00 בלילה, לעומת ימי ו' וערבי חג בהם הוא פעיל החל מהשעה 06:00 בבוקר ועד 15:00 אחר הצהריים. המוקד מחדש את פעילותו עם צאת השבת או החג ועד השעה 24:00 בלילה.

מלבד מוקד מודיעין דן מאויש בטלפון ישנה אפשרות לגשת אל עמדות המידע והשירות לציבור. עמדות אלו נמצאות בתחנות המרכזיות ובמקומות עיקריים ועתירי נוסעים. התפקיד של מוקדי השירות הוא לספק מענה על צרכי הקהל הרחב. דרך מוקד מודיעין דן ניתן לדווח על אבידות, לשמוע על תעריפים, לרכוש כרטיסים ולברר על קווים תיירותיים, הנתיב המהיר, מבצעים, חדשות והטבות. מעבר לכך, ישנו מענה אלקטרוני אליו ניתן לפנות באמצעות מייל או שיחת טלפון.

כיצד משתמשים במוקד של מודיעין דן?
רצוי לאמץ מספר עצות על מנת להשתמש במוקד הטלפוני המאוייש בצורה יעילה ומהירה ככל האפשר. כל עוד ניתן למצוא תשובה לשאלה ספציפית באתר האינטרנט של החברה, אין צורך לפנות באופן טלפוני אל מוקד מודיעין דן. המערכת מודיעה על מיקומכם בתור ולכן אפשר לעקוב אחר ההתקדמות במהלך ההמתנה עצמה. עדיף להיעזר במענה האוטומטי היות וזמן התגובה שלו מהיר, אולם בכל שלב ניתן לעבור אל המוקד המאוייש וזאת בכפוף לשעות הפעילות.
מי שמעוניין ליצור קשר עם נציגי מוקד מודיעין דן בנושאי אבידות ומציאות יכול לתאם איסוף מול אחד מעובדי החברה. יחד עם זאת, אבידה שלא נדרשת לאחר 3 חודשים נמסרת לתרומה או מועברת אל משטרת ישראל. לכן רצוי לטפל באבידות מוקדם ככל האפשר ולמנוע עוגמת נפש. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה