יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

דנה תדמור



דנה תדמור בונה לכם תיק השקעות אישי
אין כל צל של ספק כי להשקעות עצמאיות בנדל"ן יש את היתרונות שלהן לכל הדעות - אתם חופשיים להשקיע בכל נכס אשר רק תרצו, ויכולים לקבל את כל ההחלטות בעצמכם. יחד עם זאת, היתרון יכול להיות גם חסרון - לא תמיד אתם מודעים למלוא המשמעויות של השקעות הנדל"ן שלכם, בוודאי אם מדובר על השקעות בחו"ל לצורך העניין. אין זה סוד כי קשה לשמור על קשר עם השוכרים והקונים, לא תמיד מכירים את הביורוקרטיה המקומית ואת כל החוקים והנהלים - וכאן מתעורר אתגר מסוים. כאן חברת אקסיום, ניהולה של דנה תדמור יכולה לסייע לכם רבות. חשוב מאד להבין שבתור בית השקעות איכותי בתחום הנדל"ן - מתחייבים באקסיום לאפשר לכם לבנות תיק השקעות אישי, דנה תדמור מסבירה כיצד הדבר מתאפשר.

הולכים לקראתכם ולקראת מצבכם הפיננסי
לדברי דנה תדמור, ניתן לחלק את המשקיעים של אקסיום לשני סוגים מרכזיים. הסוג הראשון הוא של המשקיעים הסולידיים. אלו פונים לשוק הנדל"ן משום שהוא נחשב בטוח יחסית - ואם מדובר על נדל"ן עסקי מניב, על אחת כמה וכמה הניסיון שלדנה תדמור וצוות אקסיום מבטיח את התשואה הקבועה. עבור אנשים אלו, מדובר בעיקר על השקעות בשווקים חזקים, מבוססים ומפותחים.
הסוג השני של המשקיעים לדברי דנה תדמור, הוא אלו שרוצים ליהנות מתשואות גבוהות יותר, ולכן גם מוכנים ללכת לכיוונים מעט יותר ספקולטיביים (אם כי עדיין לא מדובר על השקעות ספקולטיביות ברמה של שוק ההון). אלו אנשים שרואים בשוק הנדל"ן, בוודאי בחו"ל -הזדמנות לרווחים גבוהים, אם מזהים הזדמנויות ברגע הראשון. עבור אנשים אלו, השקעה במדינות מתפתחות נחשבת מושכת במיוחד.



ומה מתאים לכם?
אקסיום בניהולה של דנה תדמור, מאפשרת לכם כמובן להפנות את הכסף שלכם לכל שוק שרק תרצו. כמובן שיש אנשים שאוהבים לשלב בין השווקים השונים - וליצור השקעות בטוחות, לצד השקעות עם תשואה גבוהה אפשרית. אתם מכל מקום, מוזמנים ליצור קשר עם החברה, להיפגש עם הצוות המקצועי, וכך יבנה לכם תיק השקעות מתאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה