יום שלישי, 1 באוקטובר 2013

קלפי טארוט


פריסות נפוצות

קלפי טארוט הם אחד הכלים הבטוחים, הוותיקים והפופולאריים גם בימינו, לחיזוי העתיד. כדי להיעזר בהם לקבלת תשובות לשאלות המטרידות את נפשכם, אפשר לפנות למיסטיקן מומחה או לחלופין להיכנס לאתר מיסטיקה המציע פריסת טארוט באופן עצמאי וללא תשלום. הנה לכם כמה דוגמאות לפריסות הנפוצות ביותר.


פריסות כלליות  

ברשימת הפריסות הכלליות של קלפי טארוט, תמצאו פריסות כמו קלף כפול, ייעוץ, תוצאה, משולש התשובה, בידוק אופציות, פריסת SOS, התלבטות, פריסה חודשית, פריסה שבועית, פריסה שנתית ועוד. פריסת משולש התשובה מכוונת לשאלות בנושאים חד משמעיים, לכן התשובות הן מאוד מחודדות ועמוקות. פריסת בידוק אופציה מאפשרת לשאול בנוגע לביצוע דבר מה ספציפי.


פריסות ותיקות

מבין הפריסות הוותיקות של קלפי טארוט תמצאו פריסות כמו פריסת קלף יחיד, מסר בשלוש, עבר-הווה-עתיד, פריסת שאלה, פריסת קלטית קלאסית, פריסת השוואה ופריסה פתוחה. פריסה פתוחה, למשל, מאפשרת לכם לקבל תשובה לנושא עליו לא נמצאה פריסה מתאימה. פריסת השוואה מאפשרת לעשות השוואה בין מספר החלטות אפשריות של האדם. 


פריסות רוחניות

לפריסות רוחניות של קלפי טארוט שייכות פריסות כמו השיעור הרוחני, הדרכה רוחנית וקארמה. פריסת השיעור הרוחני מאפשרת לאדם לקבל תשובה בנוגע לשיעור הרוחני שלו בעולם, זאת בנוסף לגילוי הפוטנציאל הטמון בו על מנת שיוכל להגשים את שיעורו. פריסת ההדרכה הרוחנית מראה לאדם את הכיוון אליו מוטב שיפנה בנקודה זו בחייו. פריסת הקרמה חושפת בפניו את הרמה הקארמטית שלו: קארמה מגלגולים קודמים וקארמה מהגלגול הזה. 



פריסת מערכת היחסים

קלפי טארוט מאפשרים לאדם לבצע גם פריסה על מערכת היחסים הנוכחית שלו, או כזו שתהיה לו בעתיד. ולא מדובר רק על מערכות יחסים רומנטיות אלא גם מערכות יחסים בינאישיות בעבודה ובין החברים. השואל יכול לקבל תמונת מצב על הנקודות החזקות שלו אותן הוא מביא לכל קשר ולחלופין על נקודות חולשה, עליהם רצוי לעבוד. הוא יכול לקבל תשובה לשאלות כמו מתי סוף סוף אפגוש את האחד/ת שלי, מתי תהיה החתונה וכמה ילדים יהיו לנו. הוא גם יכול לשאול שאלות מהותיות יותר שיסייעו לו ללמוד מהאדם השני.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה