יום שישי, 27 בספטמבר 2013

טיולי משפחות לספרד



טיולי משפחות לספרד שכולם יוכלו ליהנות
בבואכם לתכנן טיולי משפחות לספרד, חשוב מאד להחליט מראש מה יהיו התארים אשר בהם אתם תבקרו לאורך הטיול שלכם. מדוע זה חשוב? מצד אחד, טיולי משפחות לספרד יכולים לכלול ביקורים באטרקציות רבות שילדים אוהבים באופן מיוחד - החל מאצטדיון קמפ נואו בברצלונה של קבוצת בארסה, ועד ביקור בפארקי השעשועים המפורסמים של ספרד כמו פארק הלוני טונס. מנגד, המבוגרים שיוצאים אל טיולי משפחות לספרד כבר חולמים על ביקור בשדרות לה רמבלה בברצלונה, על סיור ביצירות של גאודי, על ביקר במוזיאון פיקסו ועוד ועוד. אז איך מאזנים בין ההורים לילדים?

לתכנן בצורה חכמה ביותר
ראשית, יש להבין כי ילד משועמם יהרוס לא רק לעצמו את הטיול - אלא לכל בני המשפחה. כמו כן, ילדים הם יחסית קצרי סבלנות. על כן, אם אתם מתכננים טיולי משפחות לספרד, כדאי למקם את האטרקציות לילדים בתחילת היום. כך הם לא יהיו במתח ולא ישתעממו לאורך הטיול מן הסתם. אתם תתחילו את הנופש איתם ברגל ימין, והם בהחלט יוקירו לכם תודה על כך. אחרי יומיים של ביקור באטרקציות אשר הם אוהבים - הם יהיו מוכנים גם להתנהג יפה במוזיאון, ואולי אפילו יהיו מוכנים ללמוד משהו חדש.




יש לקחת בחשבון כי אם אתם יוצאים אל טיולי משפחות לספרד במסגרת של טיולי בר מצווה או בת מצווה, הילדים גם מספיק גדולים על מנת שתשתפו אותם בבנייה של המסלול. קראו איתם ביחד המלצות על אתרים נבחרים, ונסו למצוא ביחד מקומות אשר נראה לכם כי כל המשפחה תיהנה ממנה - כך כולם יצאו נשכרים בסופו של דבר.

לא להילחם בילדים
הדבר החשוב ביותר בתכנון של טיולי משפחות לספרד, הוא לשתף פעולה עם הילדים ככל שניתן. אין טעם להיכנס למלחמות עולם עם הילדים שלכם באשר לביקור במקום כזה או אחר. על כן, כדאי להסביר לילדים מראש היכן אתם תבקרו ומתי. כך הם לא יבואו בתלונות בטיול עצמו, ואתם והם תוכלו ליהנות בכל רגע ורגע במהלך הטיול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה