יום שישי, 27 בספטמבר 2013

צילום יום הולדת



סוגים שונים של צילום יום הולדת
מתעניינים בנושא של צילום יום הולדת? חשוב לדעת כי בסופו של דבר נראה כי מדובר בעצם על מגוון רחב מאד של צילומים אפשריים, ולא מדובר על מיקשה אחת ללא כל צל של ספק. צילום יום הולדת יכול להיות למסיבות בכל גיל - החל מגיל שנה ועד גיל 100 לצורך הענין מן הסתם. הצילומים יכולים להיות כהכנה ליום ההולדת, והם יכולים להיות בזמן המסיבה עצמה. צילום יום הולדת יכול להיות מתוכנן מראש על ידי חתן או כלת השמחה ואפשר שאלה אתם, ואפשר שאתם בכלל רוצים לארגן יום צילומים בהפתעה, בתור מתנת יום הולדת לקרובי משפחה או חברים אשר חוגגים יום הולדת. לכן, חשוב לעשות סדר ולהבין מה כל אחת מהאופציות כוללת.

כל האפשרויות לפניכם
ראשית, יש להבין האם אתם רוצים צילום יום הולדת בסטודיו, או תיעוד של המסיבה עצמה. האפשרויות הללו כמובן לא סותרות אחת את השניה, וניתן ליצור קשר עם צלם מקצועי שיוכל לספק לכם את שתי האפשרויות. אם מדובר על צילומי סטודיו, הרי שהדבר יכול להיות כהכנה למסיבה עצמה (הדבר נפוץ בעיקר במסיבות בר ובת מצווה), או פשוט כמזכרת מרגשת מהתקופה של יום ההולדת. כמובן שאפשר לערוך צילום יום הולדת לא רק עם חתני השמחה עצמם - אלא להזמין חברים, קרובי משפחה, וכו'. אם מדובר על תיעוד של המסיבה עצמה, הצלם מגיע עם הציוד - ופשוט מתעד את הרגעים המרגשים ביותר מהמסיבה. יש צלמים שאף מנפיקים כיום מגנטים מהתמונות שלהם, ואפשר לברר האם שירות זה ניתן.



מתכננים יום צילומים בהפתעה
לעתים, את תרצו להפתיע חבר או חברה קרובים, את ההורים, האחים או הילדים שלכם - ולספק להם יום צילומים מדהים לכבוד יום ההולדת. מדובר בעצם על צילום יום הולדת שמהווה הפתעה מדהימה. אין מה לדאוג באשר למראה שלהם או לעובדה שהם לא התכוננו ליום צילומים - במתחם הסטודיו אפשר למצוא מאפרת וספר מקצועי, שיאפשרו לחתני וכלות השמחה להתכונן תוך זמן קצר וליהנות מהמתנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה