יום שישי, 27 בספטמבר 2013

קייטרינג לאירועים קטנים



קייטרינג לאירוע בבית
אין זה סוד כי קייטרינג לאירועים פרטיים הפך לטרנד באירועים בייתים רבים כאלה ואחרים. עושים מסיבה, חוגגים ברית, מסיבת שחרור או סתם יום הולדת, קייטרינג לאירועים פרטיים ייתן מענה נפלא למארחים ללא כל צל של ספק, פחות התרוצצויות וכאב ראש ופינוי זמן לבדר את האורחים מבלי דאגות נוספות כאלה ואחרות. 

אין עוררין על כך קייטרינג לאירועים פרטיים נותן כמה אופציות אשר מתאימות לכל אחד על פי כיסו וצרכיו מן הסתם מטבע הדברים. כלומר, קייטרינג לאירועים קטנים יכול להכין את האוכל לאירוע והמארח יביא ויארגן את הכול בחצר ביתו או אפשרות נוספת היא להביא שף פרטי עם עוזריו שיכינו את האוכל בו במקום ואף יגישו בצורת מזנון או הגשה עצמית, או להזמין קייטרינג לאירועים קטנים אשר ידאג לכל הלוגיסטיקה מסידור השולחנות, התפריט, ההסעדה, המלצרים, הפינוי ועד לניקוי המקום הלכה למעשה.



צורת ההגשה של קייטרינג לאירועים קטנים
קייטרינג לאירועים קטנים יכול להגיש את המנות מסביב לשולחן, בצורת מזנון, בשילוב של השניים או להסתובב בין האורחים עם מגשים בצורה נוחה ביותר. המארח יחליט עם חברת קייטרינג לאירועים קטנים באיזו צורת הגשה הכי כדאי לבחור, וזאת על פי גודל המקום, הרכב המנות ומספר האנשים אשר מוזמנים. יש לקחת בחשבון את המיקום של הקייטרינג במקום האירוע ולהתאים את האוכל לשעת האירוע, ליום האירוע, לסוג האירוע ולסוג האנשים אשר מוזמנים. מסעדנים ומבשלים פרטיים הקימו קייטרינג לאירועים פרטיים המתאים את עצמו לאורחים. קייטרינג לאירועים פרטיים כזה נותן מענה של אספקת המנות בלבד בשיטת הטייק אווי.

קייטרינג לאירועים פרטיים בשיטת טייק אווי
כאשר המארח מתעסק עם כל הלוגיסטיקה של הקייטרינג בביתו והוא מעוניין רק בשירות טייק אווי של קייטרינג לאירועים פרטיים שונים, הוא יכול לעשות זאת בהזמנה אצל מסעדנים כמו פרידה הכט למשל אשר מספקת אוכל ביתי, מסעדות כמו לחם ארז, או הזמנת אוכל יוקרתי אצל שפים צרפתים וכדומה. קייטרינג לאירועים פרטיים מגוון ביותר ונותן מענה נהדר עבור כל אירוע ולכל תקציב אשר יש לכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה