יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

אקסיום



אקסיום מתרחבת לשווקים חדשים
אקסיום נחשבת לחברה אשר לא שוקטת על השמרים בתחום השקעות הנדל"ן שהיא בוחרת בארץ וברחבי העולם כולו. החברה כבר מנהלת בהצלחה מספר השקעות בנכסים בארץ וכן במספר מדינות בעולם ויש לה קהל לקוחות מגוון ביותר לכל הדעות אשר נהנה מן הידע המקצועי של אנשי החברה. אקסיום נחשבת לחברה אשר מחפשת בכל עת שווקים שונים אשר בהם שוק הנדל"ן נמצא בעליה מתמדת. אבל למה בעצם חשוב כל כך להתרחב לשווקים חדשים? למה לא להסתפק במדינות הרגילות אשר פופולריות בקרב משקיעי הנדל"ן? האם אין סיכון מסוים בפתיחות של אקסיום לגבי מדינות חדשות כאלה ואחרות? בואו ונביט במודל הכלכלי בו מדובר.



הבטחה במדינות המתפתחות
בניגוד לנהוג לחשוב, שוק הנדל"ן נחשב פורה ומשגשג ביותר לא רק בקרב המדינות המפותחות - אלו אכן אמנם נהנות מצמיחה אטית ומתונה וקבועה, אבל יש פוטנציאל גבוה הרבה יותר בקרב מדינות מתפתחות. יחד עם זאת, אקסיום לא מתעלמת מהעובדה כי חלק מהמדינות המתפתחות יכולות להוות סיכון מסוים - חלק מהמדינות המתפתחות אכן מגלמות בתוכן הבטחה לתשואה גבוהה, אך חלק מהן שוקעות במיתון לאחר מספר שנים. על כן, אקסיום בוחרת את המדינות הללו בפינצטה, ולא מתרחבת סתם כך לכל מדינה אשר חווה כרגע צמיחה מהירה ביותר ללא כל עוררין. אקסיום בוחנת היטב את המודל הכלכלי במדינות המתפתחות הללו, ורואה לא רק את הצמיחה, אלא גם את המדיניות הממשלתית והפקידותית לאורך זמן - האם זו מדיניות ידידותית עבור משקיעים זרים? האם יש העדפה להשקעות בתחום הנדל"ן? האם יש שם פיתוח של תחום המסחר במסגרת הצמיחה? כל אלו שאלות חשובות לקביעת ההשקעות.

וכך קובעים את המדינות
כך בעצם, קבעה אקסיום לפני מספר שנים שתבצע השקעות נדל"ן בשתי מדינות מתפתחות מרכזיות - מונטנגרו באירופה ווייטנאם במזרח אסיה. מדובר על מדינות עם כלכלה אשר מתפתחת בקצב מואץ, ומדיניות ממשלתית אשר מאפשרת לאקסיום לחדור היטב לתוך שוק הנדל"ן. אתם מוזמים כמובן ליצור קשר עם החברה, ולקבל מידע נוסף בנושא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה