יום ראשון, 30 ביוני 2013

סנטריקס



סנטריקס – מערכת טלפוניה בענן
אין עוררין על כך, כי כל בית עסק רציני אשר מכבד את עצמו ומעוניין לתת מענה טלפוני ראוי לכל מי שמתקשר אליו, זקוק ללא כל צל של ספק לשירותים של מרכזיית טלפונים ברמה טובה. אחת מן האפשרויות אשר מוצעות כיום בתחום זה היא – סנטריקס – מערכת טלפוניה בענן. מרכזייה זו הינה משוכללת ביותר ומתאימה לעסקים מכל סוג. היא נועדה למעשה לספק את המענה הנדרש לצרכיהם החדשים של חברות ועסקים. מרכזיית סנטריקס ברוב המקרים תהווה תחליף טוב למרכזיה הקיימת בבית העסק (טלפון קווי, לצורך העניין). היא כוללת אפשריות ופונקציות שליטה חדשות (תוך דגש על יעילות ועבודה עסקית.

מערכת טלפוניה בענן של ממשק ידידותי
מרכזיית סנטריקס תאפשר לעובדיך ולך לנהל את העבודה תוך שימוש בממשק אינטרנט נוח למדי, עם שלל פונקציות שונות לטובת העבודה. עם לחיצת כפתור, יוכלו העובדים לנהל ביעילות רבה את שלוחתו האישית (בין אם הוא נמצא במשרד או מחוץ למשרד). נוכל להרחיב כאן מעט על פונקציות המערכת השונות, ולומר כי ישנם – הגדרת הפניה אוטומטית, בנוסף למענה קולי העובר דרך המחשב וללא שימוש כלשהו בטלפון הקווי, העברה של שיחות וכן – תא קולי חכם ופונקציות נוספות. בזמן שתעבדו עם מרכזיית סנטריקס, תוכלו לחוש באופן מיידי שסוף סוף הטלפון עצמו מתחיל לעבוד עבורכם ולא להפך. כבר לא תצטרכו להוציא אנרגיות רבות במרדף אחרי הטלפונים.


עוד אודות סנטריקס
כיצד ניתן להרחיב עוד אודות סנטריקס, מעבר כל היתרונות שכבר מנינו עד כה במאמר זה? נדגיש ונאמר גם שסנטריקס – מערכת טלפוניה בענן, הינה ללא ספק, מערכת גמישה במיוחד. מערכת זו כוללת מגוון אפשרויות רחב של ניטול ובקרה מרחוק.

תמיכה טכנית צמודה
מובן שהחברה ראויה, המעמידה בראש ערכיה את נתינת השירות הטוב, האמיתי והאדיב, לכל לקוחותיה, תספק להם תמיכה טכנית מלאה, ככל שניתן. ניתן לפנות בכל שאלה למוקד שירות הלקוחות שלנו, לטובה של קבלת סיוע לביצוען של הפעולות השונות. עסקים לא מעטים יעידו ששדרוגה של מרכזיית העסק שלהם, הביא לשינוי משמעותי בהתנהלות העסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה