יום שבת, 1 ביוני 2013

מרפאות שיניים



החזון של מרפאות שיניים מקצועיות
בעידן של היום הציבור הרחב נהנה ממגוון שירותים וטיפולים נלווים בתחום רפואת השיניים, ואין כל צל של ספק כי חשוב מאד לבצע את כל אלה רק במרפאת שיניים מקצועית, אשר בה עובדים אך ורק רופאי שיניים מוסמכים אשר מומחים בתחומים השונים של רפואת השיניים למיניהם.
מרפאות שיניים שונות אשר פועלות מתוך תחושת שליחות, מחויבות ומקצועיות נוהגות להציג בפני הלקוחות את החזון שלהן בצורה ברורה ביותר. בעזרת החזון הזה ניתן ללמוד המון על הסטנדרטים של המרפאה ושל הצוות המטפל. מלבד רשימת הטיפולים, קבלת המלצות מחברים או בחירה על פי מבצעים והנחות, החזון של מרפאת שיניים הוא חלק חשוב במערכת היחסים בין המטפל למטופל. אך ממה מורכב החזון של המרפאות השונות ולאילו נקודות כדאי לשים לב?

הבסיס של רפואת השיניים
העיקרון המרכזי בחזון של מרפאות שיניים הוא התחייבות לשמור על פיו ושיניו של כל מטפל ומטופל. זהו הבסיס של טיפולי שיניים מודרניים ואת העיקרון הזה ניתן למצוא למעשה בכל דיסיפלינה רפואית בארץ ובעולם. במסגרת החזון צריכה המרפאה להציג גם התחייבות לדאגה ומעקב אחר בריאות שיני המטופל לשנים רבות. רק כך יכולים המטופלים להיות בטוחים כי השיניים שלהם נמצאות בידיים הנכונות.

התחיייבות לרמה מקצועית גבוהה
מרפאות שיניים מתחייבות לשמור על רמה מקצועית גבוהה של הצוות המטפל. על מנת לעמוד בהתחייבות הזו נשלחים חברי הצוות אל השתלמויות והדרכות בנושאים רבים. ההתחייבות לשאוף להתפתחות ולהתמקצעות הרפואית של הצוות היא לא רק עיקרון חשוב בחזון של מרפאת השיניים, אלא גם פרמטר באתיקה הרפואית כולה. 

שימוש בטכנולוגיה, חומרים ומעבדות בעלות רישיון
עוד היבט של החזון המופיע במסגרת מרפאות שיניים נוגע בשאלת השימוש בטכנולוגיה ובחומרים. המרפאות מתחייבות לשמירה על היגיינה וסטריליזציה ברמה הגבוהה ביותר, תוך הישענות על מכשור מתקדם ואמין. בנוסף, המרפאות מציגות בחזונן את ההתחייבות לאדיבות, שירות ויחס אישי לכל מטופל. השקיפות הרפואית הנבחנת במסגרת מרפאות שיניים מהווה אינדיקציה למקצועיות ולניסיון של הצוות המטפל, כמו גם ההתחייבות להסתייע רק במעבדות בעלות רישיון. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה