יום ראשון, 30 ביוני 2013

טיול לסין לנוסע העצמאי



כאשר אתם מתכננים לבקר בסין יש לכם כל מיני אופציות לסוגי טיולים, כאשר אחת מהן היא לא אחרת מאשר טיול לסין לנוסע העצמאי. לכאורה, טיול לסין לנוסע העצמאי נשמע כמו אתגר לא פשוט. סין היא מדינה מאד זרה ומאד שונה עבור התייר המערבי. למעשה, אפילו ביחס למדינות אחרות במזרח הרחוק כמו הודו, נפאל או תאילנד - סין נחשבת לכזו שתרבותה היא הזרה ביותר למערב, מה גם שמדובר על מדינה ענקית הן מבחינת שטח והן מבחינת גודל אוכלוסיה. אז איך מתכוננים כמו שצריך לטיול העצמאי שלכם?

לקבוע את המסלול הכללי
ראשית, כשאתם מתכננים טיול לסין לנוסע העצמאי עליכם לקבל החלטה האם אתם מטיילים בסין לבדה, או האם אתם משלבים את הטיול בסין ביחד עם מדינות אחרות. אם מדובר על טיול עצמאי, אפשר להקדיש לסין חודשיים לפחות לטיול עצמאי וארוך. מצד שני, טיול לסין לנוסע העצמאי שמשתלב עם מדינות אחרות גם הוא נהדר. במצב כזה, אפשר להקדיש כחודש לסין כדי לבקר באתרים המרכזיים ולחוות אותה כמו שצריך.

  
איך אתם מגיעים לסין?
כאשר אתם מתכננים טיול לסין לנוסע העצמאי, יש לכם שפע של אפשרויות להיכנס לתוך המדינה. אינכם חייבים לבחור בדרך של טיסה ישירה מישראל לבייג'ין. אפשרות נפוצה מאד היא להגיע ליעדים שונים שנמצאים בסמוך לסין או בחלקים אוטונומיים - לסין אפשר להיכנס דרך מקומות כמו הונג קונג, רוסיה, נפאל או הודו. דרכי הכניסה מהמדינות האלה היא בצורה יבשתית לחלוטין, ותחבורה ציבורית תוביל אתכם לתוך המדינה.

מתי כדאי לטוס?
מבחינת עונות השונה, יש לזכור שסין היא מדינה ענקית עם שפע של אזורי אקלים שונים - והעבודה שכל סין היא אזור זמן אחד רק מקשה לעתים על התכנון. לכן, אם אתם מתכננים טיול לסין לנוסע העצמאי כדאי פשוט לקרוא על האקלים באזור הספציפי שבו אתם תטיילו. לעתים, כשתתכננו טיול לסין לנוסע העצמאי אתם תבינו שעליכם לארוז מספר סוגים שונים של בגדים, ויש להיערך לכך בהתאם מבחינת המטען שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה