יום ראשון, 30 ביוני 2013

טיול לדרום אמריקה



אם אתם מתכננים לצאת לטיול בחו"ל, ומעוניינים שהוא יהיה באמת יחיד ומיוחד במינו, ויותיר אתכם עם חוויות יוצאות דופן, המאמר הזה הוא בדיוק עבורכם. מחפשים יבשת חווייתית במיוחד אשר עד היום לא הכרתם בכלל? אם כן, כדאי לדעת, כי ישראלים רבים החלו לגלות בעשורים האחרונים את יבשת דרום אמריקה, ת שפע המדינות אשר יש בתוכה, ואת האנשים המיוחדים אשר מתגוררים שם. טיול לדרום אמריקה שונה מטיולים באזורים אחרים שכן הוא יכול לכלול הן מסלולי הליכה או נסיעה, אבל גם מקומות נופש מדהימים, וזאת לצד פסטיבלים וקרנבלים יוצאי דופן.

איך מגיעים ליבשת?
אם אתם רוצים לערוך טיול לדרום אמריקה, כדאי להתחיל במציאת הטיסה המתאימה. ככלל, יש כמות מוגבלת של טיסות סדירות בין ישראל לבין דרום אמריקה, ואלו בעיקר מגיעות למקומות מרכזיים כמו בואנוס איירס בארגנטינה או ריו דה ז'נרו בברזיל. אם אתם רוצים לערוך טיול לדרום אמריקה באזורים אחרים, כדאי לחפש מידע על טיסות פנימיות בתוך היבשת, או לאתר טיסות צ'ארטר, או טיסות עם חניית ביניים.



להתרגל לאוכל חדש
כאשר אתם יוצאים אל טיול לדרום אמריקה, כדאי לקחת בחשבון שהאוכל במדינות הללו הוא שונה מהמטבח המקובל שאתם מכירים. המטבח בדרום אמריקה מבוסס על מאכלים בשריים מאד, ומעט מאד מאכלי חלב. לצמחוניים שביניכם כדאי להתרגל לבקש אורז או ירקות נטולי בשר, שכן ההנחה בדרום אמריקה היא שהבשר משתלב כמעט בכל, אפילו במדינות העניות יחסית.

לקבל מידע על האקלים
אחד השלבים החשובים ביותר בתכנון של טיול לדרום אמריקה הוא לקבל מידע על האקלים שיהיה באזור שבו אתם מטיילים. במידה ואתם מטיילים מספר חודשים במספר אזורים שונים, כדאי פשוט שתארזו אתכם את כל סוגי הבגדים במלתחה. האקלים בדרום אמריקה הוא טרופי וייחודי, ולכן כדאי להתרגל לימים שיהיו חמים ולחים, אך עם כמות גבוהה של גשמים. כמו כן, לפני שיוצאים אל טיול לדרום אמריקה כדאי להצטייד באפליקציה מתאימה שתיתן לכם תחזיות מזג אוויר אמינות, כדי שתדעו איך להתלבש בכל יום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה