יום ראשון, 10 בפברואר 2013

מרכזיה



עולם של אפשרויות פתוחות בעזרת מרכזיה
בעולם המודרני והטכנולוגי אשר בו אנו חיים, מרכזיה היא אמצעי תקשורת חשוב ביותר, אשר נועד לסייע לארגונים לשפר את התקשורת הפנים - ארגונית וכמו כן את הקשר מול הלקוחות והספקים. מגוון הפעולות אשר ניתן לבצע באמצעות המערכת הטלפונית המתוחכמת הוא רחב – זיהוי והעברת שיחות, קיום שיחות ועידה מול נציגים אחרים בארגון ומול גורמים חיצוניים כאלה ואחרים, הקלטה וניתוב של שיחות ואף אפשרות של 'חטיפה' בין השלוחות השונות.

מערכת חכמה של מרכזיה
מרכזיה היא מערכת חכמה ביותר והיא חיונית ביותר לתפקודו היעיל של כל עסק ועסק. הקשר הפנימי מהיר ונוח יותר באמצעות שלוחות חכמות במיוחד אשר מאפשרות תקשורת מהירה ביניהן, מה שמייעל את פעילות העסק. הקשר החיצוני נעשה אף הוא קל יותר – המערכת מזהה את מספר הטלפון של המתקשר ובאמצעות מרכזיה מתקדמת ביותר ניתן לקבל על מסך המחשב מידע מידי ומקיף ביותר בנוגע לכל לקוח ולקוח  אשר יוצר קשר לכל צורך שהוא.



התכונות המתקדמות של המרכזיה
מרכזיה מאפשרת לארגון תקשורת מהירה בין כמות הגורמים הגדולה אשר פועלת בתוך מטה החברה, ומחוצה לו. בהיותה מערכת מתוחכמת ביותר, היא מתעלמת מן המרחקים הגאוגרפיים אשר קיימים בין הגורמים הללו ומשפרת את הקשר בין המטה לסניפים, ללקוחות, לספקים ולגורמים רבים נוספים כאלה ואחרים. שירותי המערכת רבים ומגוונים וכולם מכוונים למטרה אחת – ייעול הקשר בין הממשקים השונים ובעיקר את הקשר מול הגורם החשוב ביותר בארגון - הלקוח.

שיפור השירות עבור כל לקוח
אחד מיתרונותיה הבולטים של מרכזיה איכותית, הוא היכולת לבצע ניתוב של שיחות יעיל ביותר. כלי זה מעניק ללקוח שירות טוב יותר, משום שהוא כמובן אינו מבזבז זמן יקר על מעבר בין נציגי החברה עד למציאת הגורם הרלוונטי עבורו. המערכת מעניקה לו את האפשרות להגיע ישירות אל השלוחה הנכונה, ובכך מסייעת לקיצור זמני ההמתנה בצורה נכרת ולשיפור איכות השירות אשר ניתן ללקוח הקצה, והרי ידוע לכל מנהל כי שירות טוב הוא חיוני לשמירה על הלקוח ועל נאמנותו לבית העסק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה