יום ראשון, 10 בפברואר 2013

שילוט רכב



פרסום בעלות נמוכה
שילוט רכב הוא ללא ספק כלי הפרסום המדויק והחסכוני ביותר שקיים כיום בתחום הפרסום והשיווק במדיות השונות אשר מציעות היום חשיפה לעסקים ממגוון רחב של תחומי פעילות כאלה ואחרים. מיתוג כלי הרכב הקיימים מאפשר בסופו של דבר לעסק להגיע ללקוחות בפריסה רחבה ביותר ברחבי הארץ, על אף החיסכון המשמעותי בעלויות אשר כרוכות בדרך כלל בהשכרת שטחי פרסום וזמני מסך. עיצוב חכם ונכון של שילוט ימשוך את העין ויגדיל את החשיפה למותג או לעסק הקטן, בעלויות חד פעמיות של עיצוב והפקה, וימשיך להיחשף בעיני הקהל הרחב לאורך כל תקופת זמן בה תחפצו ללא כל עלות נוספת מצידכם.

חשיפה רחבה
בכל בוקר אנחנו מקבלים עדכונים על עומסי התנועה בכבישים המהירים וברחובות הסואנים ברחבי הארץ כולה. שילוט רכב מנצל את הזמן הזה, כך שהנהגים נחשפים לפרסומת מבלי שהיא מפריעה להם בשגרת יומם. גם כאשר הרכב חונה, שילוט רכב ממשיך לעבוד ועוברי אורח נתקלים במותג ונחשפים אליו. זהו כלי שיווקי אפקטיבי שלא מצריך מהחברה או מבעל הרכב לבצע כל שינוי בהרגלים.


פגיעה במטרה
שילוט רכב צריך להיות מדויק כדי לפגוע במטרה ולהביא לחשיפה רחבה, אבל בעיקר מוצלחת. שימוש בטקסט קצר ובאותיות גדולות מודגשות יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר וימשוך את עיניהם של העוברים ושבים. באמצעות פרסום מדויק ניתן להגיע לקהל לקוחות רחב מבלי לקטוע את שידור תכנית הטלוויזיה האהובה עליו ומבלי להשקיע סכומי עתק בשטחי פרסום שעשויים להתברר כלא-יעילים.

ניצול משאבים קיימים
מרבית החברות ובתי העסק מחזיקים כלי רכב, מכוניות מסחריות ו/או משאיות. עלויות האחזקה הן עלויות קבועות ולכן ניצול צי כלי הרכב הללו הוא דרך מצוינת לחסוך כסף ולהגביר את החשיפה, שילוב שנראה לעיתים כלא-מציאותי. שילוט רכב הוא פרסומת ניידת ומרבית העסקים כבר זיהו את הפוטנציאל האדיר הטמון בה. חברות מזון, אופנה, ריהוט וטיולים משתמשות בכלי זה באופן הולך וגובר וכך נחשפות בפני קהל יעד רחב. גם המותגים הגדולים והמוכרים ביותר משתמשים בכלי זה ומשמרות את קיומן בתודעת הקהל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה