יום ראשון, 10 בפברואר 2013

תא צילום – עשרים שניות ויש לכם תמונה מודפסת


כאשר אנחנו צריכים להחליט איזה סוג של אטרקציות כדאי לנו להביא לקראת אירוע כזה או אחר שאנו עומדים לערוך, הרי שאין כל ספק כי עומדות לפנינו אין ספור של אפשרויות מגוונות ביותר לבחירה, על מנת לספק לאירוע שלנו את הערך המוסף החשוב כל כך בכל אירוע ואירוע כיום.
תא צילום הפך בזמן האחרון לאטרקציה המובילה בחתונות ובמסיבות בר מצווה או בת מצווה. תא צילום הינה אטרקציה כל כך מבוקשת כיום שכמעט ולא ניתן להשתתף באירוע בלי להיתקל בתא צילום. ההבדל בין אטרקציה מסוג תא צילום ואטרקציות אחרות שתזמינו לאירוע שלכם הוא שתא צילום משמש את כולם וכל אחד יכול לעשות בו שימוש לפי ראות עיניו, ואת הצילומים ניתן לקבל באופן מיידי תוך עשרים שניות.
מה זה בדיוק תא צילום?
תא צילום הוא מקום שבו יש מצלמה ותאורה, רקעים שונים לצילום, אביזרים שונים ובגדים שניתן ללבוש ולהתקשט איתם והכל כדי לביים צילום כפי שאתם אוהבים. תא צילום הוא מקום סגור שבו כל אחד ואחת יכולים להצטלם במהלך האירוע ולקבל את הצילומים בו במקום. בנוסף, ניתן להעלות את הצילומים ישירות לפייסבוק ואף להקרין אותם על גבי מסך מיוחד עוד בזמן האירוע. כך יוכלו המצטלמים לראות את עצמם יחד עם כל האחרים בזמן אמיתי.


יתרונות תא צילום
יתרונות תא צילום באירועים הם משמעותיים. תא צילום מאפשר לכל אחד להשתמש בו לפי רצונו והוא מסוג האטרקציות שלא רק מעניקות למשתמש הנאה בזמן השימוש, אלא שיש לו ערך מוסף במובן שהוא מייצר מזכרות מן האירוע. מזכרות אלה יכולות לשמש את האורחים ואת המארחים על ידי הוספת הצילומים השנים לאלבום האירוע.
איפה להשיג תא צילום
כיום ניתן להשיג תא צילום בחברות רבות המתמחות באטרקציות לאירועים. לפני ההזמנה מומלץ לעשות סקר שוק קטן כדי להבין את השוק ואת מחיריו. יתכנו פערים גדולים במחירי ההשכרות שיכולים להתבטא באלפי שקלים ולכן מוטב לבדוק ולברר חברות שונות, וניתן לעשות זאת באינטרנט בקלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה