יום ראשון, 10 בפברואר 2013

שמלת כלה



שמלת כלה עם חצאית נפוחה - כן או לא?
אין כל ספק כי כלה חולמת להיות הכלה המוצלחת ביותר ביום החתונה שלה, ומתוך כך אתם וודאי מבינים כי עומדת להשקיע זמן רב בחיפוש אחר השמלה האולטימטיבית אשר היא תלבש באירוע הכל כך מרגש הזה. האמת היא, שבהקשר זה, אפשר לציין, כי אחד מן הוויכוחים המפורסמים ביותר בתחום שמלות כלה קשור לשאלה, האם לבחור שמלת כלה נפוחה בסגנון השמלות של המאה ה -17 או האם ללכת על שמלת כלה ללא האלמנט הנסיכי ואשר דומה יותר לשמלת ערב קלאסית. אם כן, יש כלות שיבחרו במראה הגרנדיוזי עם שמלת כלה בעלת כמה חצאיות עבור החופה ובהמשך האירוע יחליפו לשמלה פשוטה ונוחה יותרו ויש גם כלות שלעולם לא יבחרו בשמלה בעלת המראה  Zהמרהיב רק על מנת להבטיח לעצמן את הנוחות המרבית במהלך החתונה.
נוחות של שמלת כלה

לאחר נושא העיצוב, הפרמטר החשוב ביותר בעת בחירת שמלת כלה הוא עניין הנוחות. שמלת כלה נפוחה יכולה להיות לא נוחה או לא מחמיאה ובכך ליצור את האי נוחות. במידה ובוחרים שמלת כלה שניתן לפרק את השכבות של החצאית הנפוחה שלה, הרי שהבעיה של אי נוחות ניתנת לפיתרון. מצד שני, גם שמלת כלה שאינה נפוחה יכולה להיות לא נוחה ומהודקת מדי או לא להחמיא לגזרה של הכלה, לכן, נפח השמלה לא בהכרח מעיד על היותה לא נוחה או לא מחמיאה.

כלה מרקדת
אם את רוצה להרגיש חופשייה ומשוחררת מאוד ולרקוד כל החתונה, לא כדאי לך לבחור בשמלה נפוחה וזה ברור. יחד עם זאת, אם את בכל זאת חולמת על שמלת כלה נסיכית אמיתית, תוכלי לבחור שמלה נפוחה שלא מגיעה עד הרצפה. שמלת כלה כזאת תאפשר לך חופש תנועה.
מחיר שמלת כלה
שמלות כלה נפוחות וגדולות עולות בדרך כלל הרבה יותר לעומת השמלות הפשוטות. יחד עם זאת, קיימות גם שמלות כלה מאוד פשוטות וקלאסיות שיכולות לעלות הרבה יותר מכל שמלה נפוחה, לכן, נפח השמלה לא יעיד בהכרח על מחירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה