יום ראשון, 10 בפברואר 2013

מניית רמי לוי



מניית רמי לוי - לקנות או להיזהר, זו השאלה
מכיוון שמאז ההנפקה, מניית רמי לוי הראתה עלייה של יותר מחמש מאות אחוזים, היא מעוררת הד בעולם ההשקעות הישראלי בתקופה האחרונה. כולם מעוניינים להשקיע בה את כספם ולקצור רווחים, אך מכיוון שהתיקון של מניית רמי לוי הוא אפסי, הדבר אינו מתאפשר כלל ומשקיעים רבים שואלים את עצמם שוב ושוב, מתי תהיה להם ההזדמנות המתאימה ביותר להצטרף להצלחה המסחררת של מניית רמי לוי.

האם המגמה של מניית רמי לוי היא ברורה או בעלת סבירות גבוהה לשינוי כל שהוא

מניית רמי לוי מראה מגמה ברורה ויציבה מאוד של עליה כל הזמן. מכיוון שקצב העלייה של מניית רמי לוי הוא אחיד, מניית רמי לוי נחשבת להשקעה מומלצת ביותר עבור המשקיעים אשר מחפשים השקעות לטווח ארוך. יחד עם זאת, מדובר על מניה אשר רבים צופים כי תהיה מושפעת משינויים פוליטיים או מדיניים אשר עלולים לקרות בכל עת, מומחים ממליצים בשלב זה להמתין עם רכישת מניית רמי לוי.


מדוע הפכה מניית רמי לוי לכה מדוברת בפי כל

מניית רמי לוי מושכת כיום תשומת לב רבה מכיוון שמדובר על מניה של חברה אשר הייתה עד לפני כמה שנים חברה פרטית אשר נבנתה בעשר אצבעות על ידי איש אחד. בנוסף לכך, מניית רמי לוי מושכת תשומת לב רבה מכיוון שהיא הונפקה באחת מן התקופות הקשות לבורסות כל העולם ועדיין הצליחה לעלות למעלה ולהראות רווחים מוכחים. ברמת האחוזים, מניית רמי לוי מראה עלייה של כ - 49 אחוזים מאז נקודת השפל האחרונה אשר נצפתה בתוך אחת התנודות התקופתיות שלה, וכיום מדובר על אחת המניות אשר מעוררות הכי הרבה עניין.

המלצות המומחים חשובות לכם

על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר ולבצע את הרכישה בעיתוי המשתלם ביותר עבור המשקיעים, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי אצל מומחי ההשקעות כאלה ואחרים. צפייה בגרפים שונים וקריאת ידיעות בעיתונות הכלכלית אינה מהווה את מלוא האינפורמציה הדרושה לשם ביצוע השקעה איכותית אשר תניב רווחים עתידיים גבוהים ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה