יום שלישי, 29 במאי 2012

אירוח בדואי בדרום


מי יכול לצאת אל אירוח בדואי בדרום?

אם אתם מאוהבי תיירות הפנים בישראל , סביר מאד להניח, ששמעתם בעבר על הקונספט של אירוח בדואי בדרום, ותהיתם האם הוא יכול להתאים גם עבורכם. יש לא מעט אנשים שנוסעים לעבור את האירוח במסגרת יום כיף שהם מארגנים באזור הדרום. יש מי שנוסעים לבית הארחה בדרום, ובדרך מחליטים לעצור בתחנות של האירוח הבדואי, ולהעביר כמה שעות בהנאה רבה. יש מי שמחליטים לצאת בקבוצות, ויש מי שמחליטים לצאת בזוגות. אירוח בדואי בדרום פותח בפני כל מי שמעוניין בו עולם שלם של תרבות מרתקת וחוויות נפלאות שלא תיראו בשום נופש אחר. אז איך זה שהאירוח באמת מתאים לכולם?
  
סיפורים מרתקים?

אחת הסיבות שבגללן אירוח בדואי בדרום מהנה כל כך עבור בני כל הגילאים ועבור כל הרכב קבוצתי, הוא פשוט שיטת האירוח, שהיא שיטה מנצחת. חישבו על עצמכם יושבים בתוך מאהל עצום ומרווח, חישבו על הרוח המדברית הנעימה שנכנסת לתוך האוהל (הבדואים יודעים כיצד לבנות את האוהלים שלהם, על מנת שיקלטו את מקסימום הרוחות וימזגו את החום). כעת חישבו שבמרכז האוהל עומד בדואי שמתחיל לספר לכם סיפורים מרתקים הקשורות למסורת הבדואית, לחיים במדבר, אשר חלקם נשמעים ממש פנטסטיים - אין ספק שהסיפורים הללו יכולים למשוך את כולם.



ולא לשכוח את האוכל

אירוח בדואי בדרום ידוע לא מעט בזכות הכנסת האורחים החמימה שלו, הקשורה גם לאוכל שמוגש. הבדואי מצווה להכניס אדם זר כאילו היה בן משפחה קרוב, ולספק לו מחסה ומזון. היום הדבר הפך לכך שבזמן אירוח בדואי בדרום אתם תוכלו לטעום את כל מה שיש למטבח הבדואי להציע לכם - כולל כמובן פיתות בדואיות טריות עם תוספות טעימות במיוחד. כמובן שאין כמו הקינוח של התה הבדואי המתוק במיוחד, אשר גם ילדים וגם מבוגרים אוהבים.

ואפשר לחזור אל אירוח בדואי בדרום

זכרו תמיד, עד כמה שנהניתם בפעם הראשונה שהלכתם אל אירוח בדואי בדרום. אולם, לא מדובר בחוויה חד פעמית. אתם מוזמנים תמיד לחזור אל מסגרות האירוח, וליהנות מהיחס החם והנעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה