יום שלישי, 1 במאי 2012

חשבונית לשכיר


למה אנשים משתמשים בשירות של חשבונית לשכיר?

אתם עובדים בתור שכירים ונהנים מקבלת שכר דרך תלוש משכורת חודש בחודשו. לאחרונה החלטתם לקדם את הקריירה שלכם והציע את שירותכם גם בתור עצמאים מעבר לעבודתכם כשכירים. עד כאן הכל נשמע מצוין. אך מה קורה עם כל הטיפול בצד החשבונאי: הוצאת חשבוניות תשלומי מיסים כעצמאים וכו? כאן נכנס לתמונה שירות חשבונית לשכיר.
יכול להיות שיש לכם חברים או מכרים, שסיפרו לכם על היתרונות הרבים של שירות חשבונית לשכיר, ולכן גם אתם מתעניינים בנוגע אליו. אבל באופן טבעי, יש לכם לא מעט שאלות הנוגעות אליו. חשוב להבהיר איך בדיוק השירות הנ"ל יכול לסייע לכם, לא רק בטיפולים הברורים כמו פתיחת התיקים והצהרות המס, אלא גם בנושאים שלעתים פחות חושבים עליהם.

חשבונית לשכיר תפקיד את הכסף שלכם

כפי שאתם בוודאי יודעים, בתור אנשים עצמאיים אתם תקבלו מקורות כסף מאנשים שונים, ואותם תפקידו בחשבון הבנק. לעתים אנשים מעוניינים מסיבות אישיות, לא להראות לגורמים בבנק ממי הם מקבלים את הכספים, על מנת להימנע ממצב מביך. אם אתם נמצאים במעמד של חשבונית לשכיר לא אתם מפקידים את הסכומים שתקבלו, אלא החברה שמטפלת בכם מפקידה סכום אחד ויחיד שמגיע למעשה ממנה - וכך איש לא ידע מהם מקורות ההכנסה שלכם.


קיזוז נוח בהוצאות שלכם

אם אתם באופן עקרוני במעמד של עוסק מורשה, חשוב להבין שבתור אנשים שעובדים עם חשבונית לשכיר, אתם עדיין תיהנו מהיתרונות של עוסק מורשה. למה הכוונה? החברה שאליה תפנו, תראה בדיוק מהו הציוד שאותו רכשתם עבור העבודה שלכם, ותבקש את הקיזוזים המתאימים מרשויות המס, בתור הוצאות מוכרות ממס. כך אתם עדיין יכולים להמשיך ולחסוך בכסף, ולמעשה לקבל זיכוי מרשויות המס.

ואפילו העמלה פטורה ממס

כידוע לכם, השירות של חשבונית לשכיר ניתן תמורת תשלום, ואם לדייק הסכום המקובל הוא כ5% מסך ההכנסות שלכם. אלא שיש כאן יתרון קטן שמתחבא - גם העמלה הזו, מוכרת בתור פטורה ממס אם אתם עוסק מורשה! לכן אתם גם אמורים לקבל רטרואקטיבית מרשויות המס החזר חלקי על העמלה ששילמתם לשירות חשבונית לשכיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה