יום שישי, 11 במאי 2012

מתקנים מתנפחים


כולם נהנים מאירוע עם מתקנים מתנפחים

לרוב כאשר חושבים על מתקנים מתנפחים, נהוג לחשוב יותר פעילויות שונות לגיל הרך כמו ג'ימבורי מסוים. האמת היא, שכפי שתראו מיד, מתקנים מתנפחים יכולים לשמש אתכם דווקא בשורה ארוכה מאד של אירועים - גם אם מדובר על ילדים יותר גדולים. מדובר גם על אירועים ציבוריים שונים, וגם על אירועים פרטיים.

מתקני מתנפחים הפכו כבר מזמן לאטרקציית חובה ממש באירועים שונים, ואף פעם הקהל אינו מואס בהם. המתנפחים הופכים כל אירוע לחגיגה מקפיצה ומרעננת שעושה שמח הן למשתמשים בהם והן לעומדים ומביטים בפעילות אפילו מבלי להשתתף בה ממש. אז איך בעצם זה מתבצע?

קוראים לחברה מקצועית

כמובן שכדי למצוא מתקנים מתנפחים, אתם צריכים לפנות לחברה מקצועית ומיומנת מתאימה. היום יש בישראל מספר חברות שונות אשר עוסקות במכירה ובהשכרה של מתקנים מתנפחים. אם מדובר על מתקנים שאותם אתם צריכים לאירוע, מוטב כמובן לשכור אותם ולא לקנות אותם. המתקנים עצמם יכולים להיות במגוון רחב למדי של סוגים - החל ממגלשות רגילות ועד למגלשות מים. החל מטירות מתנפחות, ועד לאתגרים שונים. המגוון הוא ללא ספק גדול, ואתם צריכים לבחור מה מתאים לכם.


מתאים גם לגדולים יותר

נכון שפעמים רבות, מתקנים מתנפחים מתאימים בעיקר לילדים עד גילאי
7-8, אך תתפלאו לגלות שגם אנשים גדולים יותר בהחלט יכולים ליהנות עליהם. היום בני נוער גם נהנים לקפוץ ולהשתולל בלי הפסקה על מתקנים מתנפחים, לפעמים עד אור הבוקר. לפעמים אפילו מבוגרים נהנים מהחוויה של קפיצה על מקפצות ענקיות, או על התגלגלות בתוך מגלשת מים מתנפחת ענקית. אלו הם ללא ספק אטרקציות אשר קורצות לאנשים רבים.

אז בואו גם אתם להזמין מתקנים מתנפחים

המסקנה היחידה שאתם יכולים להסיק מכל המאמר הזה, היא שלא משנה איזה אירוע אתם מארגנים - תמיד יש מקום להזמנה של מתקנים מתנפחים. הדבר נכון כמובן בימי הולדת לילדים, כמו גם בר מצוות ובת מצוות, ויש אנשים שאף מארגנים את החתונה שלהם ומזמינים מתקנים מתנפחים עבור כל ציבור הילדים והנוער.

תגובה 1:

  1. האמת היא, שבאמת אין כמו מתקנים מתנפחים כשרוצים שיהיו פעילויות מוצלחות בהפעלות לילדים.
    כיום השכרת מתנפחים משדרגת בצורה משמעותית כל אירוע לילדים, ויוצרת חווייה של הנאה המגיעה עם אושר רב מההפעלה.

    השבמחק