יום ראשון, 27 במאי 2012

חסכון סלולרי לעסקים

בעל עסק או חברה? לא מבין את פשר חשבוניות הסלולר הגבוהות להפליא הנשלחות אליך מדי חודש? יכול להיות שהחשבונית הסלולרי צריכה לעבור בדיקה מחודשת. חסכון סלולרי לעסקים, יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים בשנה, אם רק יודעים לחתום על ההסכם לפני ההתקשרות, ולבחון היטב את פירוט החיובים החודשיים.

חסכון סלולרי לעסקים- ככה עושים עסק

ארגונים רבים בארץ, וחברות בהיקפים שונים, נוהגים להחזיק מספר רב של מנויי סלולר ומכשירים בפועל. אלו משמשים את עובדי החברה, הן כהטבה לעובד, או לצרכי עבודה בה נדרש שימוש מרובה במכשיר סלולרי. מה שלא ברור לחברות אלו, הוא פשר החשבונות המנופחים מאד שהם מקבלים, אשר לרוב אינם עומדים ביחס הגיוני לשימוש בפועל במכשירים הסלולריים.

איך מבצעים חסכון סלולרי לעסקים

חסכון סלולרי לעסקים מתחיל למעשה מרגע חתימת הסכם ההתקשרות בין ספק הסלולר, האחראי גם לאספקת המכשירים עצמם, ובין בית העסק או הארגון. בהסכם רשומים עיקרי הדברים בין שני הצדדים, וכוללים סעיפים כמו דמי מנוי לעסקים, עלות שיחות פנים ארגוניות, עלות שיחות לחו"ל, עלות הודעות SMS ועוד. 



הבעיה מתחילה בעובדה, כי איש הרכש בחברה לא מעיין בשורות הקטנות, או שואל שאלות על מצבים העשויים להשפיע על החיובים, וספק הסלולר לא ממהר לנדב מידע זה. יוצא מכך, כי החברה מקבלת חשבוניות עם סכומי עתק, ושורות ארוכות של פירוט שקשה מאד לעקוב אחריו. חלק מחיובים אלו, יכולים היו לא להיות בכלל, ולחסוך לחברה כסף רב.

חסכון סלולרי לעסקים - יש פתרונות

כיום נותנות חברות חיצוניות רבות שירותי יעוץ וסיוע בתחום חסכון סלולרי לעסקים. יועצים אלו מלווים את הארגון החל משלב ההתקשרות, הסבר על החוזה, ותיקון סעיפים בו, כך שלא ישתמעו לשתי פנים, ויהיו לטובות הארגון, ליווי ותמיכה בהבנת החשבונית והתרעה על טעויות המופיעות בה, וכן דרישה לזיכוי ועוד. בנוסף, מסייעות חברות אלו לנהל מו"מ עם הספק הסלולרי, לשפר תנאים הקיימים כבר בין החברה והספק, ניתוח המצב ומציאת דרכים יעילות לחסכון מקסימלי ואפקטיבי של החברה, בהוצאות השימוש במכשירים סלולריים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה