יום רביעי, 27 באפריל 2011

זמן מיסטיקה


זמן מיסטיקה

המילה מיסטיקה מקורה בשפה היוונית ופירושה הוא הסתרה, ואכן מיסטיקה מתמחה בנסתר,  תורת המיסטיקה היא תורה אשר מחפשת אחר הנסתר. מיסטיקה היא תורה עתיקה, אשר קיימת כבר שנים רבות לאורך ההיסטוריה.

אנו מוצאים שתרבויות רבות מאמינות ומשתמשת בתורה זו. בתקופה שלנו ישנם הרבה תורות מסטיות שפותחה עם הזמן כמו: כישוף, קמעות, אסטרולוגיה, חיזוי עתידות, כוח האותיות והמספרים ועוד.



זמן מיסטיקה – מעט על התוכנית

·         זמן מיסטיקה היא תוכנית אשר עלתה לאוויר לפני זמן מה. היא משודרת בערוץ 10 מידי יום בשעות הצהריים. למרות שהתוכנית זמן מיסטיקה משודרת בשעה בה אין ברייטינג גבוה, היא זוכה לפופולאריות רבה בקרב הצופים.

·         מידי יום מתארחים בתוכנית ארבעה מומחים מתחום המיסטיקה. המומחים באים עם רקע באחד מתחומי המיסטיקה השונים כגון: נומרולוגיה, אסטרולוגיה, קלפי טארוט, קריאה בקפה, תקשור, חיזוי עתידות ועוד.
·         התוכנית זמן מיסטיקה בנויה משאלות ותשובות. הצופים בבית מתקשרים לבקש ייעוץ, או ברכת הדרך בתחומים השונים כגון: מציאת זיווג, מציאת עבודה, פרנסה, הסרת עין הרע ועוד.

זמן מיסטיקה- מקום המיסטיקה בעידן החדש

התוכנית זמן מיסטיקה משודרת בדיוק בזמן הנכון ובתקופה הנכונה, שכן בימינו יש הרבה יותר צמא ורצון לדעת מהו הנסתר בחיינו, בעידן שבו הכול גלוי וידוע וההתפתחות הטכנולוגית בשיאה,  אין דבר שאי אפשר לפתח, דווקא בתקופה כזו מתעורר רצון אצל האנשים לגלות קצת יותר את הצד הרוחני שבהם, את הנסתר מעיניהם, להבין מה הנשמה שלהם משדרת להם, מה העתיד טומן בחובו ואיך אפשר להפוך את החיים הגשמיים לחיים יותר טובים ויותר שלווים.

·         במהלך התוכנית זמן מיסטיקה, המומחים נותנים מענה לכל הצופים בגובה העיניים בצורה רוחנית ונעימה. גם אדם אשר לא מאמין במיסטיקה ימצא בתוכנית עניין. המומחים בתוכנית פונים למספר רב של אפיקים ומעלים נושאים מגוונים ושונים לשיחה.

·         לסיכומו של דבר: הצפייה בתוכנית זו מעניקה לצופה חוויה שונה ומיוחדת הפותחות אותו לעולמות חדשים, עולמות לא מוכרים ולא גלויים. על ידי היכרות עם מקומות אלו הצופה יכול להגיע למקום עמוק יותר בנשמתו ומשם לצמוח הלאה אל עולם שלם של שלווה ורוגע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה