יום ראשון, 17 באפריל 2011

מתנות ליום הולדת


אחד המנהגים העתיקים בעולם, כזה שחוצה תרבויות ויבשות, נכנס לכל בית וחצר, גרם גם לדמעות וגם לחיוכים, ולפעמים אפילו חרץ גורלות, הוא ללא ספק המנהג להביא מתנה לאדם ביום הולדתו.

מתנות ליום הולדת, לא פעם היוו בסיס לשמחה רבה אך גם למחלוקות רציניות ביחסים הדיפלומאטיים של אומות. זו הסיבה כי בעת בחירת המתנה ליום הולדת אסור להקל ראש וחייבים להיות סופר יצירתיים ומתחשבים. טוב, אולי פעם היה צריך בשביל זה להביא ציפור זהב מגן עדן, ואילו כיום, בעידן האפשרויות הבלתי מוגבלות, המשימה הזו הפכה להרבה יותר פשוטה ואפילו מהנה. 



השוק מציע מבחר כמעט אינסופי של מתנות ליום הולדת, החל מהמתנות הקלאסיות כמו פרחים ותכשיטים ועד למתנות מקוריות כמו וידאו קליפ מבוים וטיול ג'יפים המשולב עם שחייה בבריכת דולפינים.

מתנות ליום הולדת - קלאסיות
מתנות ליום הולדת בימינו, על אף שבתקופה האחרונה הן הפכו למשוכללות במיוחד ולמרות המבחר הקיים העצום, יכולות להיות גם מתנות קלאסיות מסורתיות של פעם. אך זה לא אומר שבשביל זה צריך ללכת לשוק הפשפשים, והכוונה היא למתנות הקלאסיות והאהובות על כולם כמו פרחים, שוקולדים או מוצרי עיצוב לבית.

אך אם בכל זאת תרצו להיות קצת חדשניים אפשר למשל לבחור בזר מתוק, שזהו זר פרחים ססגוניים ומרהיב לכל דבר אולם במקום הפרחים הטבעיים הוא מורכב משוקולדים וממתקים השזורים לזר ומוגשים בכלי דקורטיבי.

מתנות ליום הולדת – מחשבים
מתנות ליום הולדת מתחום המחשבים, אלה הן המתנות המבוקשות ביותר היום בשוק. הרי היום, כשכמעט לכולם יש מחשב בבית, בעבודה, בתיק ואפילו בטלפון, כל מה שקשור לתחום הזה תמיד יתקבל בברכה. זה יכול כמובן להיות איי פד 2 או קונסולט סוני פלייסטיישן, אך אפשר גם ללכת לכיוון של מתנות פחות יקרות כמו כיסוי לטלפון הנייד, מדבקות מגניבות למחשב במשרד, רמקולים או אפילו מנורת מחשב. 

מתנות ליום הולדת


ישנו גם כיוון נוסף המאפשר להביא בתור מתנה מורה אישי ללימוד תוכנה מסוימת או להפתיע את האדם עם אתר אינטרנט אישי עליו חלם מזמן.

מתנות ליום הולדת – העידן החדש
בין המתנות הבולטות במיוחד בעידן החדש של מתנות ליום הולדת, אלה הן מתנות מתחום הוידיאו. מה גם מדובר בתופעה המתגברת מיום ליום והופכת לאחת המתנות המגניבות ביותר. אתם בוודאי זוכרים את הוידיאו המפורסם של האוליגרכים מאוקרינה שהפתיעו את החבר הטוב שלהם בקליפ מוסיקלי מושקע, בו לצלילי השיר של ליידי גאגא ביצעו ריקוד שורות (תרתי משמע) סוער.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה