יום שני, 11 באפריל 2011

שולחנות כתיבה



שולחנות כתיבה הם פריטי ריהוט המשמשים אותנו במשך שנים רבות. בקניית שולחנות מסוג זה כדאי להשקיע את הזמן הדרוש לכך ואת סכום הכסף הדרוש לכך. איכות שולחן הכתיבה שלנו משפיעה ישירות על תפוקת העבודה ולכן כדאי לבחור בשולחן רחב ונוח. הכול כמובן בהתאם לגודל החדר ולגודל המקום אשר הוקצה לפריט ריהוט זה בחדר.

שולחנות כתיבה לילדים - נקודות חשובות

·         שולחנות כתיבה נרכשים לילד בדרך כלל לפני כניסתו לכיתה א, בסביבות גיל שש. הגודל הרצוי לשלוחן כתיבה לילדים נע בין מאה ועשרים סנטימטרים לבין מאתיים וארבעים, הכול בהתאם לפונקציונאליות של החדר


.
·         חשוב שבסביבת שולחנות הכתיבה יהיו גם מקומות אחסון כמו מדפים ומגרות. המגרות יכולות לבוא כיחידת מגרות נפרדת על גלגלים הניתנת להזזה בקלות, וגם בצורת שתי מגרות גדולות הממוקמות זו לצד זו מתחת למשטח השולחן. יחידת המדפים יכולה להיות בצורת כוורת המונחת לגובה בצד השולחן, או כמדפים בודדים התלויים מעל השולחן.

·         על מנת לשמור על שולחנות כתיבה המיועדים לילדים לאורך מספר רב של שנים, כדאי גם לרכוש בעת הקנייה משטח זכוכית מחוספס המתאים בדיוק לגודל משטח שולחן הכתיבה. התפקיד של הזכוכית הוא להגן על השולחן מפני קשקושים בטושים שלא יורדים, סימני דבק וכו'.

·         מומלץ לבחור שולחנות כתיבה לילדים בצבע אחד או שניים, המעוצבים בצורה קלאסית ועדינה ללא ציורי ילדים או גימיקים אשר יהיו ילדותיים מידי עבור הילד לכשיגדל. פריט ריהוט זה הוא פריט ריהוט הנשאר בחדר הילדים לטווח שנים ארוך.

שולחנות כתיבה


שולחנות כתיבה  - שולחן למחשב

·         שולחן למחשב הוא רהיט חובה בכל בית. שולחן המחשב משמש בדרך כלל כפינת העבודה בבית, ולכן כדאי שיהיה גדול ורחב דיו שיוכל להכיל גם את המחשב והציוד הנלווה לו כגון: מדפסת, פקס וכו',  וגם שיוכל לשמש כמשטח עבודה גדול מספיק המאפשר שטח עבודה נוח.

·         כדאי לרכוש שולחנות כתיבה למחשב אשר עשויים מחומרים טובים ואיכותיים. כדאי להתאים שולחנות אלו לסגנון העיצוב השולט בחדר. אפשר לרכוש שולחן העשוי מעץ טבעי או בעיצוב מודרני יותר של זכוכית עבה בשילוב עם ניקל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה