יום שלישי, 19 באפריל 2011

אליפות ישראל בדקה


אליפות ישראל בדקה ועידו רוזנבלום
 
עידו רוזנבלום הוא אחד הטאלנטים הבולטים בטלוויזיה בשנים האחרונות. מדובר בבחור מוכשר, מיוחס, חרוץ ומשכיל שסלל את דרכו למעלה בהרבה עבודה קשה, בהרבה כישרון ועם לא מעט הומור בדרך. אל אליפות ישראל בדקה, מגיע עידו אחרי "מונית הכסף", "מועדון לילה" ועבודה אינטנסיבית על הסט של "ארץ נהדרת" ותוכניות חדשות של "קשת". אליפות ישראל בדקה היא עוד פרק במסע של עידו למעלה.





עידו רוזנבלום – אמביציוזי כמו יאיר לפיד
 
כאמור, אליפות ישראל בדקה היא עוד תחנה בדרכו הציבורית של עידו רוזנבלום. משום מה, יש לנו את התחושה שעידו מכוון הרבה יותר גבוה מאשר מגיש פופולארי בטלוויזיה. הסיבה לכך היא הדמיון המופלא בינו לבין יאיר לפיד, אהבת המסך והאמביציה הגדולה שלו להצלחה. כמו יאיר לפיד, עידו מבלה זמן רב על המסך שלנו, בשיא הרייטינג. כמו לפיד, גם הוא החל לכתוב טור אישי במוסף סוף שבוע פופולארי – זה של ישראל היום. לפיד ירוץ בקרוב לכנסת, האם עידו יגיע לשם עוד 5 שנים? נחכה ונראה.

אליפות ישראל בדקה – מחפשים גיימרים
 
אליפות ישראל בדקה היא כביכול עוד שעשועון רגיל. במהלך המשחק, המתמודדים יידרשו לשחק ב-10 משחקים קטנים ברצץ, דקה אחת בכל משחק! רק מי שמצליח לנצח במשחק מסוים, ממשיך אל המשחק הבא. מי שמצליח לנצח ב-10 משחקים ברצף – זוכה בכל הקופה. עבור עידו רוזנבלום שרגיל לחלק כסף לאנשים, זה לא דבר חדש. הכסף נוצץ, הכסף מוכר וב"קשת" מקווים שהתוכנית הזו תגרוף נתוני רייטינג נאים.

אליפות ישראל בדקה און ליין
 
החלק הכי מעניין של התוכנית החדשה, הוא החלק שנקרא: "אליפות ישראל בדקה און ליין". בדומה לתוכנית "אל תפיל את המיליון", גם התוכנית החדשה תהיה נגישה לגולשים מהבית לשחק ולנסות לזכות בסכומי כסף לא מבוטלים. מדובר בצעד אינטרקטיבי חדשני ומעניין במיוחד. מדובר בכלי שיווקי מעולה עבור אתר Mako שעדיין מנסה להתרומם ודרך יפה ליצור הזדהות אמיתית אצל הצופים בבית. בצורה כזו מיליון השקלים נגישים עבור כל אחד וכל מה שצריך לעשות זה לשחק מהבית! די גאוני, תודו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה