יום שלישי, 12 באפריל 2011

אודישנים לאח הגדול


אודישנים לאח הגדול

בכל פעם שמסתיימת עונה של האח הגדול, אנשים רבים מצטערים על העובדה של נרשמו לתוכנית שנה לפניכן. "גם אני יכולתי להצליח יפה בתוכנית", "גם אני יכולתי להגיע רחוק", "גם אני רוצה להיות מפורסם...". במקום להתאכזב כל שנה מחדש, הגיע זמן לעשות מעשה ולהירשם לתוכנית. גם אם לא תתקבלו, לפחות ניסיתם. יש הרבה אודישנים לאח הגדול לאורך כל השנה, במטרה למצוא את האנשים שהכי מתאימים לפורמט הפסיכי הזה. צריך להיות די פסיכי כדי להחזיר מעמד 4 חודשים, כלוא בתוך בית עם עוד 15 אנשים זרים.


ניסוי פסיכולוגי

אודישנים לאח הגדול, בודקים בין השאר את חוזק האישיות שלכם ויכולת ההבלגה שלכם. אחרי 3-4 חודשים עם אותם האנשים אתם כבר מאבדים את הסבלנות ורוצים לצעוק בלי סיבה. רק אנשים עם יכולת ריסון עצמית יוכלו לצלוח את כל התוכנית בהצלחה. קחו לדוגמא את מעיין חודדה, התוכנית הייתה גדולה עליה. העומס הרגשי הרבה גרם לה להתפרצויות אלימות מבחינה מילולית ופיסית.


אודישנים לאח הגדול – טיפים

אין כמו אודישנים לאח הגדול. קודם כל פוגשים אנשים מאד מעניינים במהלך האודישנים. האח הגדול היא מסוג התוכניות שמושכת אליה מתמודדים מכל הסוגים וכל המינים: פריקים, ארסים, אנשים ברנז'ה, מוסיקאים, בליינים, חנונים, הומואים, משוגעים ועוד. ההפקה מעודדת את הרב גוניות במטרה ליצור עניין בתוך הבית. בנוסף לכך, ידוע שהבדלי דת, גזע ומין יוצרים יותר דיסוננסים בתוך הבית. בלי חיכוכים ומריבות – באמת אין עניין בתוך בית האח הגדול. אודישנים לאח הגדול באים לוודא שאתם אנשים מקוריים ומעניינים, אנשים עם אמירה על החיים.

מה להדגיש במהלך האודישנים

במהלך אודישנים לאח הגדול, מומלץ להדגיש אירועים קשים שעברתם בחיים. ההפקה תשמח לשמוע על אירועים שעיצבו את חייכם ועל הדרך בה התמודדתם עם משברים. בסופו של דבר, ההסיטורים של כל דייר בבית היא התוכן בו מתעסקים בתוך הבית. אם מישהי הייתה נרקומנית כמו פרידה, ידברו בתוך הבית על סמים ועל התמכרויות שונות... מעבר לכך, כדאי לשדר אנרגיה חיובית וצריך לבוא פתוחים. בסופו של דבר, במהלך התוכנית תידרשו לדבר הרבה למצלמה ואל הצופים בבית. בקיצור, נא להתנהג בהתאם!
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה