יום שישי, 8 באפריל 2011

אודישנים למאסטר שף 2


אודישנים למאסטר שף 2
אודישנים למאסטר שף 2 הולכים להיות הרבה יותר המוניים מאשר האודישנים לעונה הראשונה. בעונה הראשונה, אף אחד לא ידע בדיוק מה זה "מאסטר שף". אף אחד לא הכיר את חיים כהן ואף אחד לא ידע באמת למה הוא נכנס. רק עכשיו, אחרי העונה הראשונה – אנשים מבינים שהשד לא נורא כל כך. לא צריך להיות איזה גאון בישול כדי להירשם לאודישנים, בסך הכל צריך להיות אדם שאוהב אוכל, אוהב את החיים – ולהאמין בעצמכם. אם סמדי בומבה עשתה את זה – כל אחד יכול.



טיפים לאודישנים

כאמור, יכולת הבישול שלכם היא לא הדבר הכי חשוב במהלך אודישנים למאסטר שף 2. מה שיותר חשוב זה ההיכרות שלכם עם חומרי גלם, הבנה בסיסית של אוכל, אינטואציה טובה, יכולת אילתור והרבה שמחת חיים. החיים מראים שאנשים עם הרבה רגש ואושר בלב מבשלים את האוכל הטעים ביותר. לכן במהלך אודישנים למאסטר שף 2 תנסו להראות כמה שיותר את עצמכם, ספרו על חייכם והכינו לפחות 2 חוויות משמעותית מן העבר שעיצבו אתכם. 

אודישנים למאסטר שף 2 – ריאליטי לכל דבר

בתור נרשמים, אתם חייבים לזכור שאתם מגיעים לאודישנים לתוכנית ריאליטי בפריים טיים של ערוץ 2. בסופו של דבר, הבוחנים מחפשים אנשים שנראים טוב, אנשים עם תקשורת טובה, אנשים יפים, אנשים שמצטלמים טוב, אנשים עם חוש הומור וכו'... ביום של אודישנים למאסטר שף 2 תגיעו מגולחים, יפים, מצוחצחים ומאופרים. מי שמתייחס אל עצמו בכבוד – השופטים והבוחנים יתייחסו גם אליו בכבוד.

אודישנים למאסטר שף 2 - הולכת להיות עונה גדולה

העונה השניה והשלישית של מאסטר שף צפויות להיות עונות ענקיות עם הרבה מאד רייטינג. המפיקים של התוכנית יודעים שהם לא מיצו את הפוטנציאל של התוכנית בעונה הראשונה. בעונות הקרובות צפוי להיות שיתוף פעולה עם הפקות בחו"ל, עם תוכניות ריאליטי אחרות ועם שפים מפורסמים מרחבי הארץ. ישראלים מתים על בישול ולכן מאסטר שף צפויה להיות התוכנית הכי פופולארית בטלוויזיה בשנים האחרונות. זהו קרש קפיצה אדיר למי שמתעניין בתחום – גם אם לא תגיעו לגמר הגדול... בהצלחה בכל מקרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה